خبر فوری

 
 
علی رغم ممنوعیت، حمل و نقل وسیع برای رأی دهندگان
کد خبر :815090595

11:40 1397/05/02


نامزدهای انتخاباتی به طور گسترده ای برای تبلیغات خود، برای حمل و نقل رأی دهندگان از درب منزل تا محل رأی گیری اتوبوس هایی را رزرو کرده اند.



علي رغم اعلام ممنوعیت از سوی کمیسیون انتخاباتی پاکستان، نامزدهای انتخاباتی به طور گسترده ای برای تبلیغات خود، برای حمل و نقل رأی دهندگان از درب منزل تا محل رأی گیری اتوبوس هایی را رزرو کرده اند.
 
باوجود اینکه کمیسیون انتخاباتی در روز انتخابات از حمل و نقل عمومی منع کرده است ولی کاندیدهای انتخاباتی در حد وسیعی اتوبوس هایی را برای حمل و نقل در نظر گرفته اند.
 
پیاده روی تا حوزه های انتخاباتی برای مردم آسان‌تر است اما محل حوزه های انتخاباتی در روستاها و حومه های شهر به دلیل دور بودن برای مردم مشکلاتی را ایجاد کرده است به همین دلیل نامزدهای انتخاباتی برای حمل و نقل و آسانی مردم اتوبوس هایی را رزرو کرده اند.
 
بدلیل ممنوعیت اعلام شده از سوی کمیسیون انتخابات پاکستان، رأی دهندگان را 200 متر دور تر از ایستگاه های انتخاباتی پیاده می‌کنند و رأی دهندگان باید این مسیر تا ایستگاه های انتخاباتی پیاده طی بکنند. روز برگزاری انتخابات، هواشناسی به همراه لاهور در چند شهر دیگر، بارندگی را پیش بینی کرده است که در چنین وضعیتی  رأی دهندگان برای بیرون آمدن از خانه با مشکلاتی روبرو خواهند شد که در چنین شرایطی حمل و نقل از طریق ون و موتور سه چرخ نیز آسان خواهد بود.
سازمان حمل و نقل شهری لاهور گفت : درحال حاضر ما 51 هزار موتور سه چرخ داریم که بیش از 25 هزار تای آن رزرو شده اند، علاوه بر آن حدود 4 هزار ون و ماشین های تویوتا نیز رزرو شده اند.
کرایه این وسایل حمل و نقل از  این قرار است :
موتور سه چرخه به جز هزینه بنزین روزی :1000 تا 1500 روپیه
ون : 2500 تا 3000 هزار روپیه
ون تویوتا : 3500 تا 400 هزار روپيه
و هزینه بنزین و گازوئیل نیز جدا حساب می‌شود.
ساکنان روستا های اطراف شهر لاهور باید برای رسیدن به ایستگاه های انتخاباتی باید فاصله ی 2 تا 4 کیلومتر را طی بکنند و افراد سالخورده و خانم ها با تلاش نامزدها، در اسرع وقت به ایستگاه ها ی انتخاباتی برای رأی دادن رسانده می‌شوند.

 

ارسال نظر

 
1