خبر فوری

 
 
علی امین وزیر فدرال در امور کشمیر، گلگیت-بلتستان با سفیر آلمان دیدار کرد
کد خبر :1618197022

14:34 1400/03/19


برچسب ها : اقتصادی, سفیر آلمان, گردشگری, وزیر فدرال,

علی امین وزیر فدرال در امور کشمیر و گلگیت-بلتستان با برنارد شلگ سفیر آلمان در پاکستان دیدار کرد


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| علی امین وزیر فدرال در امور کشمیر و گلگیت-بلتستان با برنارد شلگ سفیر آلمان در پاکستان دیدار کرد.

طرفین در این دیدار به وضعیت کلی امنیت منطقه و بخصوص مسئله کشمیر پرداختند.

علی امین گفت: هند حقوق بشر را در کشمیر نقض میکند و دولت هند در تلاش است  تا آمار جمعیتی کشمیر اشغالی را تغییر دهد، ما تقاضا داریم جامعه بین المللی جلوی این جرائم هند را بگیرد، وی همچنین گفت: پاکستان خواهان حل مسئله کشمیر مطابق قطعنامه های سازمان ملل است.

 وی افزود: دولت پاکستان طرح 3 میلیارد روپیه ای برای حفاظت و بهداشت در کشمیر در نظر گرفته است همچنین برای کل جمعیت کشمیر آزاد کارت سلامت صادر شده است.

علی امین گفت: دولت پاکستان بودجه ای بالغ بر 370 میلیارد روپیه برای رشد و آبادانی در منطقه گلگیت و بلتستان در نظر گرفته است و بسته توسعه میگا باعث تغییر وضعیت اقتصادی در گلگیت-بلتستان خواهد شد.

سفیر آلمان گفت: اقدامات دولت پاکستان برای رشد صنعت گردشگری در منطقه گلگیت-بلتستان موثر خواهند بود و دولت آلمان در توسعه اقتصادی و اجتماعی گلگیت-بلتستان همکاری خواهد کرد وی همچنین گفت : دولت آلمان آماده همکاری بیشتر در این زمینه است.

علی امین گفت: از سرمایه گذاری های خارجی در این زمینه استقبال میکنیم همچنین دولت هم درتلاش است تا زمینه لازم برای سرمایه گذاران خارجی فراهم کند.

ارسال نظر

 
1