خبر فوری

 
علمای یمن: عادی سازی روابط با اسرائیل حرام است
کد خبر :357872721

16:58 1397/08/28


برچسب ها : آمریکا, عربستان سعودی, فلسطین, یمن,

علمای یمن با صدور پیامی تأکید کردند که عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شرعا حرام است.


به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اهل بیت(علیه السلام) ـ ابنا ـ همایش «مواضع علمای یمن نسبت به عادی سازی روابط و بحران آفرینی در فلسطین و یمن» توسط علمای یمن برگزار شد.

این همایش با سخنرانی جمعی از علما و صدور بیانیه پایانی به پایان رسید.

در این پیام آمده است: اقدام برخی دولت های عربی در عادی سازی روابط سری و علنی با رژیم صهیونیستی محکوم است و این مساله با هدف اجرای معامله قرن صورت می گیرد.

علمای یمن افزودند: عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی شرعا حرام است و خیانت به خداوند و رسول اکرم(ص) و خون شهدایی محسوب می شود که جان خود را فی سبیل الله و عزت و کرامت امت و بازپس گیری مقدسات و اراضی غصب شده تقدیم کردند.

آنان تصریح کردند: مساله فلسطین، مساله اصلی جهان اسلام به شمار آمده و باید مورد توجه ملت های عربی و اسلامی قرار گیرد.

علمای یمن از مقاومت ملت فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی تقدیر کرده و اظهار داشتند: پیروزی بدست آمده در غزه را تبریک گفته و بر لزوم وحدت و فعالیت جهادی مشترک تأکید می کنیم.

آنان ادامه دادند: دولت های عربی و اسلامی و علما و سیاستمداران باید مسئولیت شرعی و ملی و انسانی خود را در این زمینه تا آزادی کامل خاک فلسطین انجام دهند.

این پیام همچنین جنایت ها و همکاری نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان در سراسر جهان را محکوم و از همکاری برخی کشورها با این ائتلاف ابراز تاسف کردند.

ارسال نظر

 
1