خبر فوری

 
 
عضویت کشتی "بحرمساح" در ناوگان نیروی دریایی پاکستان
کد خبر :1151025947

20:38 1398/08/13


برچسب ها : پاکستان, چین, نیروی دریایی پاکستان, کراچی, کشتی بحر مساح,

مراسم عضویت کشتی پیمایشی "بحر مساح" که در کشور چین برای نیروی دریایی پاکستان ساخته شده است امروز (دوشنبه) در بندر کراچی و با حضور مقامات نیروی دریایی پاکستان من جمله ظفر محمود عباسی فرمانده ستاد نیروی دریایی پاکستان برگزار شد.


کراچی: به گزارش راز نیوز، مراسم عضویت کشتی پیمایشی "بحر مساح" که در کشور چین برای نیروی دریایی پاکستان ساخته شده است امروز (دوشنبه) در بندر کراچی و با حضور مقامات نیروی دریایی پاکستان من جمله ظفر محمود عباسی فرمانده ستاد نیروی دریایی پاکستان برگزار شد.
ظفر محمود عباسی فرمانده ستاد نیروی دریایی ارتش پاکستان طی سخنرانی در این مراسم به عنوان مهمان ویژه، گفت: عضویت کشتی "بحر مساح" در ناوگان نیروی دریایی پاکستان، یک جهش در زمینه مدرن بوده و گامی در جهت بهبود تحقیقات دریایی و قابلیت های دریانوردی است.


دریاسالار ظفر محمود عباسی خاطر نشان کرد، این کشتی تحقیقاتی مجهز به تجهیزات مدرن پیمایشی، نقش مهمی در جستجوی ذخایر طبیعی اقیانوس خواهد داشت. به لطف این کشتی پیمایشی، پاکستان قادر به کمک به کشورهای همپیمان در زمینه هیدروگرافی خواهد بود. گفتنی است وی با تقدیر از تکمیل به موقع پروژه و تلاش های کارکنان شرکت کشتی سازی چین، همکاری های دوجانبه پاکستان و چین در بخش های نظامی و غیر نظامی را نشان دهنده بهترین روابط فی ما بین دانست.

ارسال نظر

 
1