خبر فوری

 
 
عرضه بروز ترین خودرو و تسلیحات جنگی توسط سازمان ملل به نیروی پلیس بلوچستان پاکستان
کد خبر :1531163823

15:50 1398/07/11


برچسب ها : بلوچستان, پاکستان, پلیس, تجهیزات جنگی, خودرو, سازمان ملل,

محسن حسن بت بازرس کل نیروی پلیس بلوچستان در بیانیه ای با اشاره به وسایل نقلیه و سلاح های ارائه شده توسط آژانس مواد مخدر و جرم سازمان ملل به پلیس ایالت بلوچستان، اظهار داشت که تمامی اقدامات لازمه برای ارتقاء توانایی نیروی پلیس بلوچستان صورت گرفته است.


کویته: به گزارش راز نیوز، محسن حسن بت بازرس کل نیروی پلیس بلوچستان در بیانیه ای با اشاره به وسایل نقلیه و سلاح های ارائه شده توسط آژانس مواد مخدر و جرم سازمان ملل به پلیس ایالت بلوچستان، اظهار داشت که تمامی اقدامات لازمه برای ارتقاء توانایی نیروی پلیس بلوچستان و آموزش بروز، صورت گرفته است. پلیس بلوچستان به طور کامل نحوه استفاده از سلاح های مدرن در مبارزه با تروریست ها را فرا گرفته است و اکنون این نیرو با قدرت و توانایی بیش از پیش با عناصر مجرمانه درگیر خواهد شد. وی با تقدیر و تشکر از ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان، گفت: سیستم نیروی پلیس درحال بهبودی است و ما درحال حاضر مجهز به حداکثر توانایی برای حفاظت از جان و مال مردم شده ایم. به علت مجهز نبودن نیروی پلیس به جدیدترین تجهیزات در گذشته، در دفعات متعددی مدارک موجود در صحنه حادثه از بین ‌رفتند که این موجب رویارویی پلیس و آژانس های تحقیقاتی با مشکل می‌شد، اما اکنون قادر به جمع‌آوری مدارک از صحنه هستیم.
پس از ارائه گزارشی از نحوه عملکرد خودرو و تجهیزات جدید به بازرس کل پلیس، وی دستور داد تا این تجهیزات میان نیروهای کویته، سازمان مبارزه با تروریسم، سبی و لورالائی تقسیم شوند.

ارسال نظر

 
1