خبر فوری

 
 
عربستان سعودی پشت پرده تلاش ها برای سرنگونی دولت عمران خان
کد خبر :531973551

19:57 1399/07/12


برچسب ها : پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, حزب مسلم لیگ نون, ژنرال راحیل شریف, عربستان سعودی, عمران خان, نخست وزیر پاکستان, نواز شریف, هیئت حاکمه پاکستان,

عمران خان ریاض روزنامه نگار ارشد و مجری معروف پاکستانی مدعی شد که عربستان سعودی به شدت از عمران خان نخست وزیر پاکستان ناراحت است و از نواز شریف خواسته است تا او را از دست عمران خان، نجات دهد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عمران خان ریاض روزنامه نگار ارشد و مجری معروف پاکستانی مدعی شد که عربستان سعودی به شدت از عمران خان نخست وزیر پاکستان ناراحت است و از نواز شریف نخست وزیر سابق درخواست کرده است تا عربستان سعودی را از شر مشکلات نخست وزیر فعلی نجات دهد.

وی در ادامه ادعای خود ابراز داشت، سال گذشته زمانیکه عمران خان درحال ایجاد روابط نزدیک با کشور های ترکیه، مالزی و ایران بود، عربستان سعودی جزئیات کامل در این رابطه را دریافت کرد و پس از آن به شدت از دست عمران خان نخست وزیر پاکستان ناراحت است. عربستان سعودی به قدری عصبانی است که گفته می شود دیگر حتی حاضر به دیدار با نخست وزیر پاکستان نمی شود، عربستان سعودی گفته است درحالیکه صدها هزار شهروند پاکستانی مقیم عربستان سعودی بوده و در این کشور کار می کنند، اما شما روابط نزدیک تان را با کشور های دیگری افزایش می دهید؟! عربستان سعودی همچنین با راحیل شریف فرمانده سابق ارتش پاکستان (و رهبر فعلی ائتلاف نظامی عربستان سعودی) و هیئت حاکمه پاکستان نیز در این مورد صحبت کرده است. برای کاهش خشم عربستان سعودی، نواز شریف به خارج از کشور فرستاده شد.

روزنامه نگار ارشد افزود: عربستان سعودی، اعتماد زیادی به نواز شریف رهبر حزب مسلم لیگ (ن) دارد، مسائلی که در مورد یمن بوجود آمده بودند، پس از آن برطرف شدند. برای هدفی که عربستان سعودی، نواز شریف را از کشور خارج کرده بود، هم اکنون این هدف توسط او درحال تکمیل است، به نواز شریف گفته شده بود که ما را از مشکل بزرگ (عمران خان نخست وزیر) خلاص کن.   

ارسال نظر

 
1