خبر فوری

 
عربستان سعودی بورس های دانشجویان بلوچستان را اعلام می کند
کد خبر :1950463811

10:12 1397/05/20


سفیر عربستان سعودی ، نواب بن سید المالکی در ملاقات خود با رئیس سنا ، صادق سنجرانی درباره دانشجوبان بلوچ پاکستانی مقیم عربستان سخنانی را ایراد کرد ،وی در سخنان خود برای دانشجویان بلوچستان 50 وظایف دینی اعلام کرد که دانشجویان ملزم به رعایت این احکام دینی هستند.


 عربستان سعودی بورس های دانشجویان بلوچستان را اعلام می کند

 

سفیر عربستان سعودی ، نواب بن سید المالکی در ملاقات خود با  رئیس سنا ، صادق سنجرانی درباره دانشجوبان بلوچ پاکستانی مقیم عربستان سخنانی را ایراد کرد ،وی در سخنان خود برای دانشجویان بلوچستان 50 وظایف دینی اعلام کرد که دانشجویان ملزم به رعایت این احکام دینی هستند.

 

به گفته سخنگوی سنا : ملاقاتی بین سناتور صادق سنجرانی و نواب بن سید المالکی صورت گرفت ، که امور دو جانبه و مسائل آموزشی مورد بررسی قرار گرفت .

 

طبق گزارش : برای دانشجویان فارغ التحصیل و دانشجویان مقطع کارشناسی  بلوچ وظایف دینی ای از سوی عربستان  تعیین شده است که در صورت رعایت آن ، همه هزینه های آموزشی توسط دولت عربستان پرداخت خواهد شد.

 

به خاطر داشته باشید که در نشست یازدهم کمیسیون وزرای (JMC) در ماه ژوئیه امسال، موافقت شد که در زمینه های مختلف بین دو کشور همکاری های دو جانبه ای صورت گیرد..

 

هر دو کشور به مبادله تحقیقات علمی، تجربیات تحصیلی، مطالعات پزشکی و تجارب پزشکی و بازدید از دانشگاه های دو طرف  توافق کردن.

ارسال نظر

 
1