خبر فوری

 
 
عدم موفقیت تروریست ها از حمله به بزرگترین دسته عزاداری
کد خبر :296832686

10:42 1397/06/27


برچسب ها : ایالت, پاکستان, تروریست, تروریسم, حمله, سند,

پلیس ایالت سند این ایالت را از نابودی و فاجعه بزرگی نجات داد، در اثر عملیات موفق پلیس در این ایالت، حمله به بزرگترین دسته عزاداری امام حسین علیه السلام ناکام ماند.


به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری جیو، پلیس ایالت سند این ایالت را از نابودی و فاجعه بزرگی نجات داد، در اثر عملیات موفق پلیس در این ایالت، حمله به بزرگترین دسته عزاداری امام حسین علیه السلام ناکام ماند.
براساس گزارشات منتشر شده، پلیس ایالت سند دو تروریست را از شهر حیدر آباد منطقه نبوفقیر درحالی دستگیر کرده است که این تروریست ها ، 4 عدد بمب دستی و یک عدد بمب دست ساز به همراه داشتند.
به گفته پلیس، تروریست های دستگیر شده درصدد نصب بمب درمسیر بزرگترین دسته عزاداری امام حسین علیه السلام در این منطقه بوده اند.
مقامات پلیس نیز همچنین افزودند، تروریست های دستگیر شده درحال بازجویی هستند که پس از بازجویی احتمال دستگیری تروریست های بیشتری می‌رود.

قبل از این نیز نیروهای امنیتی ایالت سند، از تلاش تروریست ها برای حمله به دسته عزاداری نیز جلوگیری کرده بودند.
علاوه بر حرکات مذکوره تروریست ها در ماه محرم برای ایجاد ناامنی، ارتش ایالتی بلوچستان نیز در هفته گذشته، در پی انجام عملیاتی بزرگ ، 21 بمب دست ساز را پیدا کرد که وزن این بمب ها درکل 235 کیلوگرم بوده است.
ناگفته نماند که نیروهای امنیتی پاکستان در سرتاسر کشور به دلیل برقراری امنیت در ماه محرم و دسته های عزاداری، تدابیری را انجام داده اند.

ارسال نظر

 
1