خبر فوری

 
 
عدم اجرایی شدن قطعنامه های سازمان ملل متحد در رابطه با نقض حقوق بشر
کد خبر :1703952697

13:51 1397/09/20


برچسب ها : پاکستان, پنجاب, رژیم صهیونیستی, فلسطین, هند, کشمیر, یمن,

یکی از اعضای حزب مسلم لیگ ن در مجلس ایالت پنجاب در روز 10 دسامبر مصادف با روز جهانی حقوق بشر، در بیانیه ای نقض حقوق بشر در کشمیر، فلسطین و یمن را محکوم کرد .


حنا پرویز بت از اعضای مسلم لیگ ن در مجلس ایالت پنجاب بیانیه ای با عنوان محکوم کردن جنایات نقض حقوق بشر در حال انجام در فلسطین، کشمیر و یمن ارائه کرد. در این بیانیه آمده است که، در روز جهانی حقوق بشر نیز مسلمانان یمن، فلسطین و کشمیر در حال قتل و غارت شدن هستند. هندوستان و اسرائیل طی چندین دهه در حال نقض حقوق بشر به طور آشکار هستند. سازمان ملل متحد تاکنون نتوانسته است بیانیه ها و قطعنامه های خود در این رابطه را اجرا کند.

طی چند سال گذشته ارتش متحده در حال کشتار مسلمانان بی گناه یمنی است. تمامی سفرای کشورهای مسلمان در سازمان ملل متحد و شورای امنیت ملی باید یکصدا و متحد علیه نقض حقوق بشر و کشتار مسلمانان صدا سر دهند . بنابراین این مجلس ( مجلس ایالت پنجاب) نقض حقوق بشر در کشمیر اشغالی، فلسطین و یمن را محکوم می کند. از سازمان ملل متحد خواستاریم تا هرچه زودتر اقدامی برای حل مسئله کشمیر و فلسطین انجام دهد. دولت پاکستان نیز به جای جانبداری در این جنگ ، نقش میانجیگری را ایفا کند و به طور فوری نقش خود در پایان دادن به جنگ یمن را اجرایی کند .

ارسال نظر

 
1