خبر فوری

 
عبدالغفور حیدری: دولت برای به رسمیت شناختن اسرائیل، از افراد بی وجدان کمک گرفته است
کد خبر :60966160

13:31 1399/10/12


برچسب ها : اسرائیل, پاکستان و اسرائیل, جمعیت علمای اسلام, رژیم صهیونیستی, عادی سازی روابط, عبدالغفور حیدری,

مولانا عبدالغفور حیدری دبیرکل جمعیت علمای اسلام طی سخنرانی در مراسمی در پایتخت پاکستان، با اشاره به سخنرانی های برخی از اعضای سابق این گروه برای به رسمیت شناختن اسرائیل، گفت: دولت برای به رسمیت شناختن اسرائیل، از افراد بی وجدانی چون محمد خان شیرانی و حافظ حسین احمد کمک گرفته است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| مولانا عبدالغفور حیدری دبیرکل جمعیت علمای اسلام طی سخنرانی در مراسمی در پایتخت پاکستان، با اشاره به سخنرانی های برخی از اعضای سابق این گروه برای به رسمیت شناختن اسرائیل، گفت: جمعیت علمای اسلام JUI مولانا محمد خان شیرانی و حافظ حسین احمد را از حزب خارج کرده است، زیرا آنها باند اسرائیلی هستند و این باند اسرائیلی علیه حزب متحرک است. وی در واکنش به رهبران ناراضی حزب جمعیت علمای اسلام، ابراز داشت که جمعیت با وجود بیماری حافظ حسین احمد با او همکاری کرد، اما اینکه او هم اکنون تحت حمایت کسی بیانیه ای می دهد (بیانیه به رسمیت شناختن اسرائیل) یا برای سازمانی کار می کند، من نمی توانم چیزی بگویم.

دبیرکل جمعیت علمای اسلام در ادامه گفت: این قدرت ها (هیئت حاکمه) این چنین افراد را به این رتبه رسانده اند، من بر این باورم که مولانا شیرانی و حافظ حسین به طور نادانسته برای دولت فدرال و نهاد ها استفاده شدند. وی افزود: دولت گفت که برای به رسمیت شناختن اسرائیل با استفاده از چندتن از افراد بی وجدان رای سازی کند، حافظ حسین پیش از این نیز فضل الرحمن را مورد انتقادات خود قرار داده است.

ارسال نظر

 
1