خبر فوری

 
 
عبد الغفور حیدی: علیه به رسمیت شناختن اسرائیل در اسلام آباد تظاهرات خواهیم کرد
کد خبر :1215217299

19:36 1397/12/22


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان, تظهارات, عبد الغفور حیدری,

سناتور عبد الغفور حیدری دبیر کل حزب جمعیت علماء اسلام (ف) اعلام کرد برخلاف به رسمیت شناختن اسرائیل در اسلام آباد پایتخت پاکستان تظاهرات خواهیم کرد.


 

به گزراش راز نیوز، سناتور عبد الغفور حیدری دبیر کل حزب جمعیت علماء اسلام (ف) اعلام کرد برخلاف به رسمیت شناختن اسرائیل در اسلام آباد پایتخت پاکستان تظاهرات خواهیم کرد. برنامه انحرافی به دولت تحریک انصاف برای حل مسائل مهم ملی داده شده است. دولت در حال کار بر دستور کار عناصر خارجی است. موضعاتی چون به رسمیت شناختن اسرائیل، پروژه (CPEC)  و ختم نبوت شامل دستور کار دولت هستند.

اگر چنین نیست دولت تحریک انصاف تا کنون کسانی که پیشنهاد به رسمیت شناختن اسرائیل را دادند، باید از حزب تحریک انصاف حذف می کرد. 11 فروردین پس از برگزاری راهپیمایی میلیونی در شهر سرگودها برای تظاهرات به اسلام آباد خواهیم آمد. این تظاهرات از بزرگترین تظاهرات تاریخی پاکستان بشمار خواهد آمد.

وی در ادامه افزود: خواهان مذاکرات با دولت نیستم. افراد حزب در حال فعالیت برای برگزاری این تظاهرات هستند. تظاهرات تا زمانی که دولت پاکستان ضمانت رسمی در مورد ختم نبوت صادر نکند این تظاهرات ادامه خواهد داشت. همچنین دولت پاکستان باید عهد کند که بار دیگر در مورد به رسمیت شناختن اسرائیل گفتگو نخواهد کرد. تا ضمانی که سند معتبر از دولت دریافت نکنیم این تظاهرات ادامه خواهند داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: اقدامات دولت علیه مدارس اسلامی برای خوشحال کردن عناصر خارجی است. آیا دولت پاکستان به هند می خواهد نشان دهد که مدارس اسلامی تروریست پرور هستند؟ از تمام علماء خواستار شرکت در این تظاهرات را داریم.

وی در آخر خاطر نشان کرد: تا کنون 8 تظاهرات میلیونی برای حفاظت از ناموس رسالت در سراسر پاکستان برگزار شده است. همچنین این تظاهرات 4 فروردین در میرانشاه وزیرستان شمالی و 11 فروردین در سرگودها برگزار خواهند شد که پس از آن آخرین تظاهرات در اسلام آباد برگزار خواهد شد.

ارسال نظر

 
1