خبر فوری

 
 
عبد الحفیظ شیخ: روابط اقتصادی پاکستان با عربستان سعودی جریان دارند
کد خبر :828947834

16:01 1399/06/18


برچسب ها : بازار سهام کراچی, پاکستان, پاکستان و عربستان سعودی, روابط اقتصادی, عبد الحفیظ شیخ, عربستان سعودی,

عبد الحفیظ شیخ مشاور دارایی نخست وزیر پاکستان طی سخنرانی در مراسم بازار سهام کراچی گفت: عربستان سعودی دوست نزدیک پاکستان است و روابط اقتصادی دو کشور بدون کمی و کاستی ادامه دارند.


کراچی: به گزارش راز نیوز| عبد الحفیظ شیخ مشاور دارایی نخست وزیر پاکستان طی سخنرانی در مراسم بازار سهام کراچی گفت: عربستان سعودی دوست نزدیک پاکستان است، روابط سابق و فعلی ما با عربستان سعودی بسیار عالی هستند. عربستان سعودی هر موقع که نیاز بود به کمک ما شتافته است و ما نیز همواره راهی که برای روابط متقابل بود را پیش گرفته ایم. وی افزود دو کشور پاکستان و عربستان سعودی مهم بوده و روابط خوبی دارند. روابط اقتصادی میان دو کشور نیز بدون هیچ کمی و کاستی ادامه دارند.

مشاور خزانه داری پاکستان در ادامه اظهار داشت که با در دست گرفتن کشور توسط حزب تحریک انصاف، کشور وضعیت بحرانی داشت که باعث شد ما نزد صندوق بین المللی پول IMF برویم و کسری حساب جاری کشور به بالاترین میزان کسری حساب در تاریخ رسیده بود. صادرات در دور حکومت قبلی منفی صفر بود. اگر ما دلار کسب نکنیم چگونه زندگی مردم بهتر خواهد شد؟ هم اکنون جهان به پاکستان می نگرد. عملکرد بازار سهام جهان را تحت تاثیر قرار می دهد و هم اکنون بازار سهام پاکستان از جهت عملکرد رتبه چهارم در جهان و در آسیا رتبه اول را دارد. به نظر من همه باید به عملکرد بازار سهام ببابلند. همه نسبت به مسائل اقتصادی آگاه هستند. وظیفه دولت اطمینان از کاهش فساد مالی و پیروی از قوانین است. مردم به جای منافع شخصی به فکر منفعت کشور باشند.

ارسال نظر

 
1