خبر فوری

 
ظاهر شدن گروه خیریه وابسته به لشکر طیبه به بهانه امداد و نجات در منطقه مری
کد خبر :1247328073

18:24 1400/10/22


برچسب ها : بنیاد خیریه سازمان تروریستی, تروریست, تروریست های لشکر طیبه, تروریسم, جماعت الدعوه, حافظ سعید, سیف الله قصوری, لشکر طیبه, کوهستان مری,

گروه خیریه "تحریک الله اکبر" وابسته به گروه تروریستی لشکر طیبه درپی مشکلات پیش آمده دراثر بارش شدید برف و باران در منطقه مری ایالت پنجاب حضور یافته و درحال انجام امداد رسانی می باشد.


پنجاب: به گزارش راز نیوز| از چند روز گذشته  شدت بارش برف و باران در منطقه مری ایالت پنجاب پاکستان، حوادث گوناگونی از جمله کشته شدن 21 گردشگر را رقم زده است که این منطقه پس از این حادثه مورد توجه دولت و نهاد های خیریه مردمی قرار گرفته است.

اما موردی که این امر را جالب می کند حضور گروه "تحریک الله اکبر" وابسته به گروه تروریستی لشکر طیبه در این منطقه با عنوان کمک به مردم می باشد. براساس گزارش این جنبش توسط شخصی به اسم سیف الله خالد (قصوری) که از افراد و دوستان نزدیک و مورد اعتماد حافظ سعید سرکرده گروه تروریستی لشکر طیبه شمرده می شود، اداره می شود. سیف الله خالد همچنین پیش از این نیز به عنوان یکی از اعضای سازمان سیاسی فعالیت کرده که این سازمان تحت حمایت سازمان تروریستی "ملی مسلم لیگ" بوده است.

سیف الله یک ویدیویی از حضور نیروهای خود در منطقه مری منتشر کرده است که در آن می توان دید تعداد قابل توجهی از نیروهای وابسته به لشکر طیبه به بهانه خدمت بشردوستانه داوطلب شده و به این منطقه آمده اند. همچنین مردم این منطقه و حتی افسران پلیس از سرکرده لشکر طیبه و جماعت الدعوه بابت این خدمات بشردوستانه تشکر می کنند.

 

 

همچنین با کمی بررسی ژاکت های پوشیده شده توسط داوطلبان گروه تحریک الله اکبر، می توان دید که اسم تحریک الله اکبر تنها بر روی یک کاغذ نوشته و روی یک اسم از قبل بافته شده روی ژاکت های سبز چسبانده شده است و این اسم مخفی شده همان لشکر طیبه می باشد. ناگفته نماند باوجود ادعاهای مکرر پاکستان در این رابطه که پاکستان ، فعالیت های لشکر طیبه و گروه خیریه وابسته به اسم "بنیاد فلاح انسانیت" را به صورت کامل خاتمه داده است، اما انتشار ویدیوهای این چنینی نشان می دهد که این تحریم ها و محدودیت های ادعایی تنها برای کاهش فشار های بین المللی صورت گرفته است.

گفتنی است لشکر طیبه و دیگر سازمان های تروریستی فعال در جامو و کشمیر، به منظور بهبود وجهه خود در افکار عمومی فعالیت های رفاهی و خیریه مختلفی را انجام می دهند که علاوه بر بحث اخیر، می توان به فعالیت های خیریه گروه وابسته به لشکر طیبه در سیلاب سال 2005 میلادی در پاکستان اشاره کرد. فعالیت های خیریه ای این سازمان های تروریستی اقدامی برای جذب نیرو می باشد. از طرفی شواهدی نیز وجود دارد که نشان می دهد لشکر طیبه به خانواده های فقیری که کمک کرده است، توانسته جوانان آنها را برای جهاد آماده و به نیروی خود اضافه کند.

همچنین براساس ویدیویی که از سخنان سیف الله قصوری رئیس "تحریک الله اکبر" پس از این کمک های خیریه ای در منطقه مری، منتشر شده است، وی می گوید: ما وسیله ای هستیم برای انجام این کمک ها، این لطف خداوند است بر ما که به موقع می توانیم در مواقع حساس و بحرانی به مردم کمک رسانی کنیم. در آینده و به زودی این جنبش در انتخابات سیاسی نیز شرکت خواهد کرد و در هر منطقه ای برای خود نامزد انتخاباتی خواهد داشت.

 

 

ارسال نظر

 
1