خبر فوری

 
طی انفجار یک خودرو بمب گذاری شده در غزنی افغانستان 2 نفر کشته و 7 نفر زخمی شدند
کد خبر :950422842

11:36 1399/10/27


برچسب ها : ارتش افغانستان, افغانستان, انفجار, بزرگراه کابل-قندهار, پایگاه ارتش افغانستان, تیراندازی, حمله انتحاری, خودرو بمب گذاری شده, غزنی,

طی انفجار انتحاری خودرو بمب گذاری شده در استان غزنی افغانستان در روز گذشته، 7 نظامی ارتش زخمی شده، یک راننده کامیون درحال عبور از محل انفجار جان باخته و فرد انتحاری نیز به هلاکت رسید.


غزنی: به گزارش راز نیوز | طی انفجار انتحاری خودرو بمب گذاری شده در استان غزنی افغانستان در روز گذشته، 7 نظامی ارتش زخمی شده، یک راننده کامیون درحال عبور از محل انفجار جان باخته و فرد انتحاری نیز به هلاکت رسید.
وحید الله جمعه زاده سخنگوی دولت محلی این موضوع را تایید کرد و گفت: دیروز جمعه یک تروریست، خودروی بمب گذاری شده خود را در منطقه نانی در امتداد بزرگراه کابل-قندهار در ساعت 2:30 به وقت محلی منفجر کرد. این خودرو قصد حمله به پایگاه ارتش افغانستان در این منطقه را داشت که با تیراندازی نیروهای ارتش افغانستان پیش از رسیدن به پایگاه منفجر شد.
وی همچنین گفت: این خودرو، یک خودرو سرقت شده از ارتش افغانستان بود که مقدار زیادی از مواد منفجره ارتش را حمل می کرد. طی انفجار این خودرو 7 نظامی ارتش زخمی شده، یک راننده کامیون درحال عبور از محل انفجار جان باخته و فرد انتحاری نیز به هلاکت رسید. این زخمی ها برای مداوا به بیمارستان منتقل شده اند.
تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است.

ارسال نظر

 
1