خبر فوری

 
 
طی انفجار در تربت بلوچستان 4 نفر زخمی شدند
کد خبر :74824058

13:14 1399/10/21


برچسب ها : ارتش آزادی بخش بلوچ, استان کیج, افراد ناشناس, انفجار بمب, بلوچستان, بمب گذاری, پاسگاه سپاه مرزی پاکستان, تربت, شبه نظامیان بلوچ,

طی انفجار یک بمب در میدان سینما نزدیک پاسگاه سپاه مرزی پاکستان در شهر تربت استان کیج ایالت بلوچستان، 4 نفر زخمی شدند. تکمیلی: ارتش آزادی بخش بلوچ مسئولیت این حمله را برعهده گرفت.


بلوچستان: به گزارش راز نیوز | طی انفجار یک بمب در میدان سینما نزدیک پاسگاه سپاه مرزی پاکستان در شهر تربت استان کیج ایالت بلوچستان، 4 نفر زخمی شدند.

طبق گزارشات اولیه، در اثر انفجار این بمب 4 نفر زخمی شدند و 2 خودرو نیز آسیب دیدند.

هنوز هیچ گزارشی از خسارات جانی یا مالی نیروهای نظامی پاکستان منتشر نشده است. نیروهای امنیتی نیز به منطقه اعزام شده و منطقه را محاصره کرده اند.

تکمیلی:

جیئند بلوچ سخنگوی ارتش آزادی بخش بلوچ از گروه های مسلح در بلوچستان در بیانیه ای ضمن قبول کردن مسئولیت حمله به پاسگاه نیروی سپاه مرزی ارتش پاکستان در بازار شهر تربت، تصریح داشت که این حمله زمانی انجام شد که نظامیان ارتش اشغالگر خارج از پاسگاه جمع شده بودند؛ این حمله منجر به زخمی شدن چهار نظامی شده است.

در ادامه این بیانیه بیان شد که ارتش و سازمان های اطلاعاتی پاکستان در شهر تربت درحال اجرای استراتژی اسکان مردم از مناطق دیگر و استفاده از آنها در اقدامات علیه جنبش بلوچ از جمله جاسوسی هستند. در سطح محلی تلاش می شود تا با تشکیل گروه های جوخه مرگ جدید موانعی علیه جنبش ملی بلوچ ایجاد شود. وی افزود: سازمان به صورت شفاف و واضح ابراز می دارد که همه این بازیگران دولتی تحت نظر ما هستند و سرانجام این ابزارهای دشمن علیه حرکت ملی و ملت بلوچ به سرانجام آموزنده ای خاتمه می یابد.  

ارسال نظر

 
1