خبر فوری

 
 
طرح های تروریستی عناصر تکفیری برای تشدید تفرقه افکنی در پاکستان + فیلم
کد خبر :564284188

17:02 1399/06/28


برچسب ها : افراد تکفیری, تروریست, تیراندازی, حمله, سپاه صحابه, شیعه,

عناصر تکفیری-تروریستی پاکستان روز گذشته طی ادامه اقدامات تشدید تفرقه افکنی های خود در پاکستان، در برنامه ای از پیش تعیین شده پس از پایان اجتماع بزرگ در اسلام آباد اجرایی کردند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| عناصر تکفیری-تروریستی پاکستان روز گذشته طی ادامه اقدامات تشدید تفرقه افکنی های خود در پاکستان، در برنامه ای از پیش تعیین شده پس از پایان اجتماع بزرگ در اسلام آباد اجرایی کردند. عناصر تکفیری روز گذشته حین عبور از منطقه شیعه نشین برای شرکت در اجتماع بزرگ که زیر نظر گروه تروریستی سپاه صحابه (اهل سنت و الجماعت) پاکستان برگزار شد، برای تحریک کردن شیعیان شعار های "شیعه کافر" و "زنده باد امیر یزید" سر دادند، درحالیکه پس از پایان این اجتماع و مجددا حین عبور از همان منطقه تریت مری، مجددا شعار ها را تکرار کردند که منجر به درگیری لفظی میان عناصر تکفیری و افراد شیعه و سر دادن شعار لبیک یا حسین و یاعلی از سوی شیعیان شد. دو تن از عناصر تکفیری در این بین با تیراندازی به سمت مزار باوا پیر بدوح شاه موجب خراب تر شدن وضعیت شدند که یکی از این افراد توسط شیعیان اسیر و  نفر دوم موفق به فرار از منطقه شد. شیعیان منطقه پس از این اقدام عناصر تروریستی سپاه صحابه، بزرگراه مری را مسدود کردند. درحالیکه عناصر تکفیری نیز در گام دوم برنامه از پیش تعیین شده با راه اندازی ترند حمله شیعیان بر اجتماع صحابه #ShiiteAttackOnSahabaMarchISB آن را به ترند اول پاکستان تبدیل کرده و گزارش های دروغین مبنی بر حمله شیعیان به اعتراضات مسالمت آمیز خود، تیراندازی و شکستن شیشه خودرو ها را ارائه کردند. آفتاب نذیر از افراد برجسته این گروه تروریستی که قبل از این نیز پیام های ویدیویی در زمینه شعله ور تر ساختن تنش های میان شیعه و سنی منتشر کرده است، طی سخنرانی ابراز داشت که شیعیان به ما حمله کردند، شیعیان پس از تیراندازی به سمت ما، به خودرو ها آسیب رساندند، ما تا احیای حقوق خود و دستگیری عناصر مهاجم در همین محل تظاهرات خود را به تحصن تبدیل می کنیم.

 

کلیپ دیگری که در این ترند منتشر شد از سوی یکی از کاربران شیعه ای است که در حمله عناصر تکفیری سپاه صحابه حضور داشت، وی در این کلیپ بیان می کند که عناصر سپاه صحابه پس از سر دادن شعار های "شیعه کافر" و "امیر یزید زنده باد" تیراندازی نیز کردند، وی در ادامه کلیپ از چند تن از همسایگان سنی مذهب خود اعتراف می گیرد که این افراد به ما حمله کردند و افراد حاضر نیز سخنان وی را تایید کره و می گویند ما قبل از این درکنار یکدیگر زندگی میکردم و هیچ درگیری نداشتیم.

 

 

ارسال نظر

 
1