خبر فوری

 
طرح داعش برای حمله تروریستی در دسته عزای 21 رمضان در پاکستان نافرجام ماند
کد خبر :23968682

13:13 1400/02/13


برچسب ها : 21 رمضان المبارک, انفجار انتحاری, پلیس ایالت سند, تروریست های داعش, خنثی سازی عملیات تروریستی, دولت اسلامی عراق و شام, شهادت حضرت علی ع, شکارپور, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه,

مقامات پلیس ایالت سند از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای هدف قرار دادن عزاداران حضرت امام علی(ع) در روز 21 رمضان در شهر شکارپور و بازداشت سه تروریست تکفیری عضو داعش در این رابطه خبر دادند.


سند: به گزارش راز نیوز| مقامات پلیس ایالت سند از خنثی سازی طرح تروریست های داعش برای هدف قرار دادن عزاداران حضرت امام علی(ع) در روز 21 رمضان در شهر شکارپور و بازداشت سه تروریست تکفیری عضو داعش در این رابطه خبر دادند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، کامران نواز ناظر ارشد پلیس(SSP) شهر شکارپور ایالت سند در این خصوص ابراز داشت: در یک عملیات اطلاعاتی در منطقه چوهی شاخ واقع در نزدیکی ایست و بازرسی پلیس در سلطان کوت سه نفر به نام های خالد محمود پندرانی معروف به امیر حمزه، صدیق بروهی و عثمان بروهی دستگیر شدند.

طبق گفته پلیس از این افراد دو عدد بمب دست ساز، دو نارنجک دستی به همراه سه قبضه اسلحه کلت کشف شده است.

پلیس شکارپور در این زمینه تصریح کرد: یکی از افراد بازداشت شده به نام خالد محمود معروف امیر حمزه به اتهام قتل، اقدام به قتل، درگیری با پلیس و تهیه و توزیع مواد منفجره برای تروریست ها نقش و  در طرح خنثی شده حمله تروریستی به حسینیه خانپور نیز همکاری داشته است.

گفتنی است پس از شهر کراچی مرکز ایالت سند، شهر شکارپور به عنوان مهمترین مرکز فعالیت تروریست های تکفیری شناخته می شود که همواره شاهد حملات و حوادث مختلف تروریستی علیه شیعیان بوده است که می توان به برخی از این اقدامات تروریستی همچون سوء قصد به ابراهیم جتوئی عضو سابق پارلمان ملی پاکستان، تلاش برای حمله به مراسم عزاداری در روستای آباء و اجدادی وی، انفجار تروریستی در بارگاه حاجن شاه ماری والا و همچنین انفجار انتحاری در حسینیه مرکزی شهر شکارپور اشاره نمود.

 

ارسال نظر

 
1