خبر فوری

 
 
طاهر محمود اشرفی: حملات به عربستان سعودی را محکوم میکنیم
کد خبر :628014732

18:10 1398/02/30


برچسب ها : ایران, پاکستان, تروریست, تروریسم, حمله, شورای علمای پاکستان, طاهر محمود اشرفی, عربستان سعودی,

طاهر محمود اشرفی رهبر مرکزی شورای علمای پاکستان طی سخنرانی در کنفرانس "تحفظ ارض الحرمین الشریفین و الاقصی" گفت: حملات متعدد علیه شهرهای سعودی امری قابل قبول نیست و ما آن را محکوم می کنیم.


لاهور: به گزارش رازنیوز، طاهر محمود اشرفی رهبر مرکزی شورای علمای پاکستان طی سخنرانی در کنفرانس "تحفظ ارض الحرمین الشریفین و الاقصی" حفاظت از سرزمین حرمین شریفین و اقصی با محکوم کردن حملات صورت گرفته علیه عربستان سعودی بیان داشت: حملات متعدد علیه شهرهای سعودی امری قابل قبول نیست و ما آن را محکوم می کنیم. وی جاودانگی امت مسلمان را در اتحاد و همبستگی میان خود قرار داده و هدف از وضعیت نابسامان بوجود آمده در خلیج را عربستان سعودی خواند.

وی افزود: باید حمایت از گروه های تروریستی که عاملان تفرقه در کشورهای اسلامی هستند پایان یابد. تهدید کنندگان به عربستان سعودی به یاد داشته باشند که امت مسلمان برای حفاظت از سرزمین حرمین شریفین، امنیت و استحکام آن همه چیز خود را فدا خواهند کرد. بیانیه عربستان سعودی در رابطه با عدم جنگ با ایران، دفاع از امنیت و استحکام خود اقدامی درست بود، هدف تروریسم در پاکستان و عربستان سعودی، بازنگه‌داشتن حمایت دو کشور از مردم مظلوم فلسطین و کشمیر است. طی بیست سال گذشته کشورهای اسلامی مستحکم را نابود کردند، اقدامات تفرقه‌افکنی در پاکستان و عربستان سعودی انجام دادند که ما آنها را شکست دادیم. جهان کفر با تضعیف کشورهای اسلامی خواهان افزایش قدرت و ثبات اسرائیل است، وضعیت فعلی خلیج و عملیات های تروریستی در عربستان سعودی توطئه ای برای تضعیف امنیت و استحکام عربستان سعودی است. انجمن های درحال فعالیت بر پایه تفرقه‌افکنی، تروریسم و افراط گرایی دشمن امت مسلمان هستند، سازمان ملل متحد و همکاری اسلامی باید علیه کشورهایی که از گروه های تروریستی حمایت نقدی و غیر نقدی انجام می‌دهند، اقداماتی انجام دهند.

در این کنفرانس شخصیت هایی همچون اسید الرحمن سعید، محمد اشفاق پتافی، سعد الله لدهیانوی، وقاص، محبوب الرحمن، طاهر الحسن، حمزه طاهر، اسد الله فاروق و دیگر نیز سخنرانی کردند.

ارسال نظر

 
1