خبر فوری

 
 
طاهر محمود اشرفی: امت اسلامی هیچگونه انتخابات در فلسطین بدون القدس را نمی پذیرد
کد خبر :511688193

18:08 1400/02/07


برچسب ها : پاکستان و فلسطین, دستیار ویژه نخست وزیر پاکستان در امورهماهنگی بین مذاهب, سفیر فلسطین, طاهر محمود اشرفی,

حافظ محمد طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان و دستیار ویژه نخست وزیر به منظور هماهنگی بین مذاهب وآسیای میانه طی دیدار با احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در اسلام آباد، گفت: برای خنثی سازی دسیسه اسرائیل به منظور جلوگیری از برگزاری انتخابات در القدس باید به همراه شاه سلمان بن عبدالعزیز خادمین حرمین شریفین و سازمان همکاری اسلامی، باید رهبران سایر کشورهای اسلامی نیز نقش آفرینی کنند.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| حافظ محمد طاهر محمود اشرفی رئیس شورای علمای پاکستان و دستیار ویژه نخست وزیر به منظور هماهنگی بین مذاهب وآسیای میانه طی دیدار با احمد جواد ربیع سفیر فلسطین در اسلام آباد، با بیان اینکه قربانیان مردم فلسطین فراموش نشدنی هستند، هرگونه انتخابات در فلسطین بدون القدس را غیرقابل قبول توسط امت اسلامی عنوان کرد و افزود: قدرت های بین المللی و امت اسلامی باید اقدامات فوری علیه جنایات و ظلم های اسرائیل انجام دهند.

وی در اظهارات خود، گفت: پاکستان و مردم پاکستان در کنار ملت فلسطین هستند، فلسطین و کشمیر از مسائل امت اسلامی هستند، برای خنثی سازی دسیسه اسرائیل به منظور جلوگیری از برگزاری انتخابات در القدس باید به همراه شاه سلمان بن عبدالعزیز خادمین حرمین شریفین و سازمان همکاری اسلامی، باید رهبران سایر کشورهای اسلامی نیز نقش آفرینی کنند. پاکستان نمی تواند راه حلی که مورد مقبول امت فلسطین نباشد را بپذیرد.

سفیر فلسطین در اسلام آباد موضع دولت و ملت پاکستان را نمایندگی امت اسلامی دانست و گفت: مردم و دولت فلسطین از موضع جراتمندانه نخست وزیر پاکستان سپاسگذار هستند. انتخابات بدون القدس مورد قبول مردم فلسطین نیست و از دولت پاکستان به دلیل مواضع خود در این زمینه تشکر می کنیم.

ارسال نظر

 
1