خبر فوری

 
 
طاهر اشرفی : دولت باید اعضای گروه های ممنوعه را به عرصه ملی راه دهد
کد خبر :783106391

15:46 1397/12/22


برچسب ها : اقدام ملی, پاکستان, تروریست, تروریسم, گروه های ممنوعه,

حافظ طاهر اشرفی، رهبر شورای علمای پاکستان و متحده علما پنجاب با ابراز درخواست بزرگ خود از دولت فدرال پاکستان ، ا ز آن خواستار ورود اعضای گروه های ممنوعه به عرصه ملی شد .


به گزارش راز نیوز، حافظ طاهر اشرفی، رهبر شورای علمای پاکستان و متحده علما پنجاب با ابراز درخواست بزرگ خود از دولت فدرال پاکستان ، گفت : از مساجد و مدارس دینی در هر سطحی حفاظت خواهیم کرد. اعضایی از گروه های ممنوعه که قوانین ملی را قبول دارند را به عرصه ملی بازگردانید، و دولت باید تمامی امکانات را برای مدارس دینی که در آن ها قرآن و سنت آموزش داده می شود را فراهم کند.

طاهر اشرفی در پیام خود خطاب به حوزه های علمیه اهل سنت در سرتاسر پاکستان گفت : اگر هر یک از مدارس یا مساجدی که در زمان حال یا گذشته با گروه ممنوعه ای ارتباطی نداشتند، اما با این وجود نیز اداره های دولتی برای آنها مشکلاتی ایجاد می کنند ، سریعا با بخش پنجاب متحده علما تماس گیرند. وی با ابراز تاسف از مرتبط قرار دادن حوزه جامعه اشرفیه کراچی با گروه های ممنوعه، خاطر نشان کرد که اتحادیه اروپا و سازمان ملل اطلاعات کاملی در این رابطه ندارند. مسئول جامعه اشرفیه کراچی با دولت و مسئولین در ارتباط است، امیدواریم که هرچه سریعتر این مسئله به پایان خوشی خواهد رسید.

ارسال نظر

 
1