خبر فوری

 
طاهر اشرفی : اسلام هیچ ربطی به تروریسم و افراط گرایی ندارد
کد خبر :1757367242

15:09 1400/08/28


برچسب ها : رئیس شورای علمای پاکستان, سفیر عربستان سعودی, طاهر اشرفی, فرستاده ویژه نخست وزیر پاکستان, نواف بن سعید عبدالمالکی, کنفرانس,

سیمینار در اسلام آباد با حضور طاهر اشرفی نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور هماهنگی بین ادیان و خاورمیانه، نواف بن سعید عبدالمالکی سفیر عربستان سعودی و علمای دیگر برگزار شد.


اسلام آباد : به گزارش راز نیوز | سیمینار در اسلام آباد با حضور طاهر اشرفی نماینده ویژه نخست وزیر پاکستان در امور هماهنگی بین ادیان و خاورمیانه، نواف بن سعید عبدالمالکی سفیر عربستان سعودی و علمای دیگر برگزار شد.

طاهر اشرفی گفت : قانون اساسی پاکستان از آزادی اقلیت ها حمایت می کند. موضع عمران خان نخست وزیر و دولت پاکستان بسیار روشن است که ما باید از تعالیم پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله پیروی کنیم. به همین دلیل نهاد سیره تاسیس شده است. امروز که روز بردباری در سراسر جهان جشن گرفته می شود، پیام اسلام پیام صلح و امنیت است. در بیت الله از کسی سوال نمی شود که از کدام فرقه است، همه پشت سر یک امام نماز می خوانند.

وی افزود : اسلام هیچ ربطی به تروریسم و ​​افراط گرایی ندارد. نقش پادشاهی عربستان سعودی و هماهنگی جهان اسلام در انتشار پیام اسلام و صلح و مدارا در جهان ستودنی است. در اروپا و آمریکا که خطرات اسلام هراسی در حال افزایش است، در مقابل اتهاماتی به نام اسلام، صحبت از مدارا، صلح، عشق، برادری، محبت دشوار است. صدایی که امروز از اینجا بلند می شود، همان چیزی است که مسلمانان و اسلام گفته اند، اسلام معتقد به ظلم نیست، اسلام معتقد به محبت و برادری است. 

ارسال نظر

 
1