خبر فوری

 
 
طالبان: قبایل پشتون از برگزاری راهپیمایی در حمایت از پاکستان اجتناب کنند
کد خبر :1968226302

21:04 1397/12/15


برچسب ها : ارتش پاکستان, پاکستان, پشتون, جنگ هند و پاکستان, طالبان,

گروه تروریستی طالبان در پیامی تهدید آمیز ، از قوم پشتون به ویژه از قبایل پشتون خواست که از جنگ هند و پاکستان کناره گیری کنند و از برگزاری راهپیمای در حمایت از پاکستان اجتناب کنند.


 

به گزارش راز نیوز، گروه تروریستی طالبان در پیامی تهدید آمیز ، از قوم پشتون به ویژه از قبایل پشتون خواست که از جنگ هند و پاکستان کناره گیری کنند و از برگزاری راهپیمای در حمایت از پاکستان اجتناب کنند.

طالبان در بیانه اینترنتی ، خطاب به قوم پشتون و مخصوصا قبایل پشتون اظهار کرد: پاکستان به علت سیاست های اشتباه ، جنگ ها را بر ملت پاکستان تحمیل می کند. این درحالی است که مردم پشتون و بویژه مردم قبایل پشتون قربانی این جنگ ها هستند.

ارتش پاکستان قصد دارد قهرمانان پاکستان را به عنوان هدیه در جنگ با هند به کشتن دهد. در چنین وضعیتی ، ملت پشتون به ویژه قبایل پشتون باید مراقب باشند.

طالبان به مردم هشدار داد از حمایت ارتش پاکستان و شعار دادن در حمایت از پاکستان اجتناب کنند و در غیر این صورت ، نتیجه این عمل مثبت نخواهد بود.

در بیانه طالبان ذکر شده است ملت پشتون در کمیته های صلح در زمینه جنگ هند با پاکستان شرکت نکنند. مردم پشتون باید هوشیار باشند تا ارتش پاکستان از آنها در جنگ سوء استفاده نکند.

طالبان در این بیانیه مدعی شد پاکستان در جنگ با هند مردم قبائل پشتون را جایگزین ارتش پاکستان خواهد کرد. در صورتی که دشمن اصلی ملت پشتون ارتش پاکستان است.

ارسال نظر

 
1