خبر فوری

 
 
طالبان افغانستان : برای حمله به غزنی از پاکستان کمکی دریافت نکردیم
کد خبر :2003873991

10:28 1397/06/10


برچسب ها : آمریکا, افغانستان, پاکستان, طالبان, ناتو,

طالبان افغان در وب سایت خود '' صدای جهاد VOICE OF JIHAD '' خبری را مبنی بر رد بیانیه ی دولت افغان، مبنی بر اینکه پاکستان، طالبان را در حمله به غزنی حمایت کرده است، منتشر کرده است.


به گزارش راز نيوز به نقل از خبرگزاری BBC، طالبان افغان در وب سایت خود '' صدای جهاد VOICE OF JIHAD '' خبری را مبنی بر رد بیانیه ی دولت افغان، مبنی بر اینکه پاکستان، طالبان را در حمله به غزنی حمایت کرده است، منتشر کرد.
دولت افغانستان طی بیانیه ای مدعی شده بود که حمله طالبان به شهر غزنی در شرق افغانستان به حمایت از فرماندهان ارتش پاکستان صورت گرفته است.
ناگفته نماند که در ماه اوت سال جاری به شهر غزنی حمله کرده و تعدادی از نظامیان ارتش افغانستان و مردم را کشته بود که حملات هوایی ارتش آمریکا موجب عقب نشینی طالبان افغان از این شهر شد.

طالبان افغانستان طی انتشار خبر خود گفته است که بیانیه ی وزارت امور خارجه افغانستان، بی بنیاد و شایعه ای بیش نبوده است.
طبق این خبر گفته شده است که :
حمله به شهر غزنی در شرق افغانستان از تلاش های مجاهدین امارت اسلامی بوده است. کابل با متهم کرده سازمان ها و کشورهای دیگر خواهان پنهان کردن خجالت و اضطراب حاصل از این جنگ است.

اگر کشور دیگه ای با وجود نظامیان آمریکایی، ناتو و به روزترین تکنولوژی دنیا در افغانستان می تواند به غزنی برسد، افراد نظامی بفرستد و اگر می تواند در پروژه های خود در این مورد موفق شود، این باعث شرمساری و ننگ دولت کابل است.
کسی، کسی را ندیده است که در این جنگ از شهروندان پاکستانی باشد و در این جنگ شرکت کرده باشد؛ و حتی زخمی یا مرده ای نیز تا به حال به پاکستان برای معالجه یا دفن شدن فرستاده نشده است. در فضای مجازی تصاویر و ویدیو های منتشر شده برای تبليغاتي بوده، درحالی‌که محتوای انتشار یافته قدیمی نیز است.

ارسال نظر

 
1