خبر فوری

 
ضرب الاجل رژیم صهیونیستی به ساکنان فلسطینی خان الاحمر برای تخلیه منازل ظرف 8 روز
کد خبر :2008501868

16:01 1397/07/02


برچسب ها : اسرائیل, خان الاحمر, فلسطین,

رژیم اشغالگر قدس،امروز با نصب اطلاعیه هایی در سطح روستای خان الاحمر،ساکنان این روستای فلسطین نشین را به ترک منازل خود ظرف توصیه نموده است و تهدید کرده است در صورت عدم تخلیه این روستا ظرف 8 روز آینده،نیروهای این رژیم دست به اقدام جدی خواهند زد.


 

غزه اشغالی:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری اکسپرس نیوز،رژیم اشغالگر قدس در ادامه روند تصرفات منازل فلسطینیان و افزایش شهرک های صهیونیست نشین،امروز با نصب اطلاعیه هایی در سطح روستای خان الاحمر،ساکنان این روستای فلسطین نشین را به ترک منازل خود ظرف توصیه نموده است و تهدید کرده است در صورت عدم تخلیه این روستا ظرف 8 روز آینده،نیروهای این رژیم دست به اقدام جدی خواهند زد.

پس از رد دادخواست ساکنان خان الاحمر در دادگاه اسرائیلی،دولت غاصب صهیونیستی با صدور اطلاعیه ای برای ساکنان خان الاحمر،ضرب الاجل صادر کرد.

در این اطلاعیه به ساکنان خان الاحمر تا 1 اکتبر مهلت داده شده است تا این منطقه را ترک کنند.

حدود 180 نفر در این روستای کوچک فلسطین ساکن هستند که اسرائیل با اقدامات خصمانه خود سعی دارد آنان را با فشار و تهدید،مجبور به ترک خانه و کاشانه های خود نماید.

دولت فلسطین و دیگر سازمان های بین المللی،صدور این ضرب الاجل برای ساکنان خان الاحمر و تهدید آنان به تخلیه با زور را خلاف قوانین بین المللی قلمداد نموده اند.

همچنین کشورهای بریتانیا،فرانسه،آلمان و اسپانیا نیز با هشدار به اسرائیل مبنی بر واکنش احتمالی فلسطینیان گفتند:این اقدام رژیم صهیونیستی بر خلاف توافقات صلح دوجانبه است.

ساکنان خان الاحمر در واکنش به این تهدیدات اسرائیل گفتند:ما هرگز سرزمین پدریمان را ترک نخواهیم نمود.

عید ابوخمیس یکی از بزرگان این روستا گفته است:ما هیچ وقت با رضایت خود این روستا را ترک نخواهیم نمود و اسرائیل تنها با زور خواهد توانست ما را از سرزمین آباء و اجدادیمان براند.

روستای خان الاحمر که در چند کیلومتری بیت المقدس قرار دارد،در بین دو سرزمین تحت اشغال اسرائیل به نام های مال ادومن و کفار ادومن واقع شده است.

ارسال نظر

 
1