خبر فوری

 
صندوق بین المللی پول دستیابی پاکستان به اهداف تعیین شده در برنامه وام این صندوق را تایید کرد
کد خبر :508737441

12:22 1398/11/26


برچسب ها : اقتصاد پاکستان, بسته کمکی, پاکستان و صندوق بین المللی پول, صندوق بین المللی پول,

صندوق بین المللی پول(IMF) با انتشار بیانیه ای دستیابی پاکستان به اهداف تعیین شده در برنامه وام این صندوق را تایید کرد.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| صندوق بین المللی پول(IMF) با انتشار بیانیه ای دستیابی پاکستان به اهداف تعیین شده در برنامه وام این صندوق را تایید کرد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، پس از نهایی شدن نتایج مذاکرات میان اسلام آباد و نمایندگان صندوق بین المللی پول، این صندوق طی بیانیه ای اعلام نمود پاکستان به تمامی اهداف تعیین شده در برنامه ارائه شده دست یافته است و تا ماه دسامبر در تمامی بخش ها پیشرفت های مثبتی گزارش گردیده است و افزایش حجم ذخایر ارزی نیز بیش از انتظار بود.

طبق این بیانیه اقتصاد پاکستان طی چند ماه اخیر پیشرفت بسیار قابل توجهی را شاهد بوده است و روند اصلاحات در سیاست های اقتصاد پایدار نیز با رشد خوبی اجرایی گردیده است.

در ادامه این بیانیه آمده است مذاکرات میان هیئت صندوق بین المللی پول و مقامات پاکستانی بسیار نتیجه بخش و سازنده ثابت گردیده است، پیشرفت های قابل توجهی در رایزنی با مقامات پاکستان در خصوص اصلاح سیاست های اقتصادی صورت گرفته است و بر اساس چشم انداز تعیین شده اقتصاد پاکستان موازی با اهداف مرحله نخست است و پاکستان از نظر عملکرد تمامی اهداف اقتصادی را برآورده کرده است.

طبق این بیانیه تسریع در اجرای برنامه های صندوق بین المللی پول تصمیم گیری هیئت اجرایی این صندوق و تصویب ارائه بسته مالی را تسهیل خواهد بخشید.

طبق گفته منابع آگاه، صندوق بین المللی پول چند هدف دیگر در بخش انرژی و دریافت مالیات را به پاکستان ارائه داده است.

ارسال نظر

 
1