خبر فوری

 
صندوق بین المللی پول تمامی حساب های دولتی پاکستان را زیر نظر می گیرد
کد خبر :1236945655

15:28 1400/09/16


برچسب ها : IMF, پاکستان, پاکستان و صندوق بین المللی پول, حساب های بانکی, دولت فدرال پاکستان, صندوق بین المللی پول, نظارت,

صندوق بین المللی پول تمامی حساب های نهاد های پاکستان را زیر نظر خواهد گرفت و کار بر روی تکمیل شرط این صندوق بین المللی آغاز شده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| صندوق بین المللی پول تمامی حساب های نهاد های پاکستان را زیر نظر خواهد گرفت و کار بر روی تکمیل شرط این صندوق بین المللی آغاز شده است. براساس این شرط، تمامی اداره های دولتی پاکستان موظف هستند تا حساب های بانکی خود را به یک حساب در بانک مرکزی منتقل کنند و پس از تکمیل این فرآیند، اطلاعات در این زمینه در دسترس صندوق بین المللی پول IMF قرار خواهد گرفت.

منابع با بیان اینکه وزارت دارایی پاکستان در برآورده کردن شرایط صندوق بین المللی جهت بستن تمام حساب های دولتی در بانک های تجاری با مشکلاتی مواجه است، گفتند: چندین وزارتخانه و بخش فدرال نسبت به این تصمیم ابراز نگرانی کرده اند. برای ادامه برنامه صندوق بین المللی پول، همچنین لازم است تا پایان این ماه، تمامی پول های اداره های دولتی موجود در حساب بانک های تجاری به یک حساب در بانک مرکزی منتقل شوند.

به گفته منابع، صندوق بین المللی پول همچنین خواسته است تا علاوه بر تمام ادارات دولتی، وجوه تمام ارگان های خودمختار، شرکت ها و دولت های ایالتی زیر مجموعه دولت فدرال نیز باید در حساب بانک مرکزی نگهداری شوند که برای آن یک حساب واحد سوم باز می شود.

ارسال نظر

 
1