خبر فوری

 
 
صدور مجوز شکار توسط دولت فدرال پاکستان برای مقامات ارشد عربستان
کد خبر :1469009649

14:00 1399/09/12


برچسب ها : بن سلمان, پاکستان, پاکستان و عربستان, پرنده کم یاب هوبره, عربستان, مجوزشکار, مقامات عربستان سعودی, وزارت خارجه پاکستان, ولیعهد سعودی,

دولت فدرال پاکستان برای بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و چند تن از دیگر افراد خاندان سلطنتی سعودی، مجوز شکار پرنده کم یاب هوبره (تلور) در پاکستان را صادر کرده است.


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | دولت فدرال پاکستان برای بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی و چند تن از دیگر افراد خاندان سلطنتی سعودی، مجوز شکار پرنده کم یاب هوبره (تلور) در پاکستان را صادر کرده است.
به گفته منابع پاکستان دو نفر دیگر دارای سمت فرمانداری هستند و یکی از آن ها هزینه شکار سال گذشته را پرداخت نکرده است. به مقامات سعودی اجازه شکار در مناطق ویژه ایالات بلوچستان و پنجاب داده شده است. اگر چه انتظار می رفت که وزارت خارجه پاکستان درجه بندی رسمی را در فهرست اشخاص مجاز برای شکار رعایت کند اما بن سلمان که قدرتمندترین شخصیت عربستان است، نامش در انتهای فهرست درج شده بود.
ناگفته نماند زمانی که عمران خان نخست وزیر فعلی در اپوزیسیون قرار داشت از صدور مجوز برای شکار پرنده کم یاب تلور، توسط دولت فدرال برای اشخاص مختلف کشورهای عربی انتقاد می کرد اما حالا برای شکارچیان سعودی مجوز شکار صادر کرده است.
بر اساس گزارش برخی منابع، بر اساس مجوزهای صادره در 25 مهر 99، محمد بن سلمان ولیعهد سعودی، وزیر دفاع و نایب نخست وزیر عربستان، اجازه شکار در لیه و بهکر واقع در ایالت پنجاب را دریافت کردند. همچنین فهد بن سلطان بن عبدالعزیز فرماندار تبوک در آواران، منطقه نوشکی و چاغی و منصور بن محمد فرماندار حفرالباطن در دیره غازی خان مجوز شکار دریافت کردند.

ارسال نظر

 
1