خبر فوری

 
 
صادق سنجرانی: پاکستان و چین در حال تبدیل شدن به تعیین کننده چشم انداز اقتصادی منطقه هستند
کد خبر :1132939798

13:32 1399/09/18


برچسب ها : پاکستان و چین, رئیس مجلس سنای پاکستان, سفیر چین, محمد صادق سنجرانی, نونگ رونگ,

رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با سفیر چین ابراز داشت: روابط دوستانه دو کشور تعیین کننده مسیر توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| رئیس مجلس سنای پاکستان در دیدار با سفیر چین ابراز داشت: روابط دوستانه دو کشور تعیین کننده مسیر توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، نونگ رونگ سفیر جمهوری خلق چین در اسلام آباد در ادامه رایزنی ها با مقامات مختلف پاکستان با محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان به دیدار و رایزنی پرداخت.

دو طرف در جریان این دیدار درباره مناسبات دوجانبه میان اسلام آباد و پکن، نکات مربوط به پروژه مشترک اقتصادی سی پیک و دیگر موضوعات منطقه ای به بحث و تبادل نظر پرداختند.

محمد صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان در این دیدار با بیان اینکه پاکستان مفتخر به سطح روابط دوستانه خود با چین است گفت: روابط دوستانه دو کشور تعیین کننده مسیر توسعه اقتصادی و اجتماعی منطقه است.

وی با اشاره به نقش ویژه دیپلماسی پارلمانی در تحکیم روابط دو کشور خاطرنشان کرد: سفر هیئت های پارلمانی دو طرف به کشورهای یکدیگر به گسترش و تحکیم مناسبات و روابط دوجانبه در امور سیاسی، اجتماعی و اقتصادی کمک نموده است.

سنجرانی با تاکید بر ضرورت پشتیبانی نهادی میان دو کشور تصریح کرد: گسترش روابط میان ملت های پاکستان و چین به تقویت همکاری های اقتصادی دو طرف کمک خواهد نمود.

نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد نیز در این دیدار با استقبال از اظهارات رئیس مجلس سنای پاکستان گفت: پاکستان از اهمیت ویژه ای برای چین برخوردار است و ما دارای همکاری مشترک در توسعه اقتصادی منطقه داریم.

وی افزود: طرح جامع توسعه همه جانبه دو کشور و پروژه سی پیک به نفع اقتصاد و تجارت منطقه خواهد بود.

ارسال نظر

 
1