خبر فوری

 
 
صادق سنجرانی: پاکستان و چین به اشتراک گذاری مشترک توسعه، ادامه خواهند داد
کد خبر :2136062367

20:00 1398/08/13


برچسب ها : پاکستان, چین, گوادر,

صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان طی سخنرانی در مراسمی در دیدار با هیئت کمیته مشترک چین در بندر گوادر با خاطر نشان کردن این موضوع که روابط دوجانبه پاکستان و چین همواره مستحکم بوده اند، ابراز داشت: دوطرف همچنان به اشتراک گذاری مشترک خود در زمینه توسعه ادامه خواهند داد.


 

گوادر: به گزارش راز نیوز، صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان طی سخنرانی در مراسمی در دیدار با هیئت کمیته مشترک چین در بندر گوادر با خاطر نشان کردن این موضوع که روابط دوجانبه پاکستان و چین همواره مستحکم بوده اند، ابراز داشت: دوطرف همچنان به اشتراک گذاری مشترک خود در زمینه توسعه ادامه خواهند داد، خواه این همکاری در زمینه دفاعی باشد یا اقتصادی، چین همیشه در برهه های حساس به کمک پاکستان شتافته است. وی افزود، هرچند که سالهای سال به بندر گوادر توجهی نشد، اما درحال حاضر آینده این بندر روشن است و تمام تلاش های ما ثمر بخش نمودار خواهند شد. روابط ما با چین مستحکم هستند و با تکمیل پروژه های ذیل سی پیک، مناسبات دوجانبه بیش از پیش مستحکم تر خواهند شد. توسعه و رونق بدون انرژی سخت و دشوار است و این کمک بی بدیل و سخاوتمندانه چین برای مردم گوادر مفید خواهد بود. قابل ذکر است نیروگاه برق 300 مگاواتی بندر گوادر که توسط ذغال سنگ فعالیت می‌کند با حضور خسرو بختیار وزیر برنامه ریزی، صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان، نینگ جیز ه معاون رئیس کمیسیون توسعه و اصلاحات ملی چین و دیگر مقامات دو کشور افتتاح شد.
 
صادق سنجرانی همچنین از سفارتخانه چین بخاطر تصمیم خود مبنی بر اهدای 700 لباس مدرسه برای فقرای منطقه گوادر تشکر کرد و افزود، این هدایا نه تنها برای 700 طلبه، بلکه برای آینده درخشان 700 خانوار است که درپی آن وضعیت آموزشی این کودکان بهبود یافته و آنها برای منطقه خود موجب عزت و افتخار خواهند شد.

ارسال نظر

 
1