خبر فوری

 
 
صادق سنجرانی طی دیدار با وزیر صنعت و تجارت افغانستان: توسعه اقتصادی و شکوفایی چشم انداز ما است
کد خبر :1502825091

21:44 1399/08/07


برچسب ها : افغانستان, پاکستان, پاکستان و افغانستان, تجارت, رئیس مجلس سنای پاکستان, سرمایه گذاری, محمد صادق سنجرانی, وزیر صنعت و تجارت,

صادق سنجرانی طی دیدار با نثار احمد فیضی غوریانی وزیر صنعت و تجارت افغانستان، گفت: توسعه اقتصادی و شکوفایی چشم انداز ما است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| نثار احمد فیضی غوریانی وزیر صنعت و تجارت افغانستان در راس یک هیئت عالی رتبه افغان با حضور در دفتر رئیس مجلس سنای پاکستان، با محمد صادق سنجرانی دیدار کرد.

رئیس سنای پاکستان در این بین ضمن تشکر از هیئت افغانستان برای شرکت در سمینار دو روزه تجارت و سرمایه گذاری پاکستان-افغانستان، با بیان اینکه دولت، ملت و پارلمان پاکستان برای روابط برادرانه دوجانبه با افغانستان اهمیت ویژه ای قائل هستند، درحالی که هدف از ارتباطات چشم انداز ما برای توسعه اقتصادی و شکوفایی است، گفت: روابط دو کشور براساس شباهت های مشترک تاریخی، فرهنگی و دینی هستند و پاکستان خواهان مشارکت قوی و موثر با افغانستان است. یک افغانستان صلح آمیز به نفع پاکستان است و روند گفتگوهای افغان یک فرصت تاریخی برای آن است، رهبران افغانستان باید از این فرصت نهایت استفاده را برده و راه حلی سیاسی پایدار برای مسئله پیدا کنند. برای صلح پایدار، حضور و شرکت همه ضروری است.

ارسال نظر

 
1