خبر فوری

 
صادق سنجرانی : سفر بن سلمان به پاکستان باعث مستحکم تر شدن روابط دو طرف می شود
کد خبر :1938703639

17:46 1397/11/24


برچسب ها : بن سلمان, پاکستان, سرمایه گذاری, سفر, عربستان سعودی, ولیعهد,

صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان با ابراز خرسندی خود از ورود بن سلمان به پاکستان و سرمایه گذاری عظیم از حس خوشایند مردم گفت و ابراز داشت که این سرمایه گذاری موجب به وجود آمدن زمینه های اشتغال، پیشرفت مناطق دور افتاده پاکستان همچون پسنی و گوادر و موجب تغییر وضعیت اقتصادی پاکستان خواهد شد.


به گزارش راز نیوز، صادق سنجرانی رئیس مجلس سنای پاکستان با ابراز خرسندی خود از ورود بن سلمان به پاکستان و سرمایه گذاری عظیم از حس خوشایند مردم گفت و ابراز داشت که این سرمایه گذاری موجب به وجود آمدن زمینه های اشتغال، پیشرفت مناطق دور افتاده پاکستان همچون پسنی و گوادر و موجب تغییر وضعیت اقتصادی پاکستان خواهد شد. وی طی اشاره به ائتلاف اسلامی عربستان سعودی که 41 کشور عضو آن هستند گفت : قبل از این ائتلاف تنها OIC بوجود آمده بود. ائتلاف اسلامی می تواند همکاری بزرگی در زمینه مبارزه با تروریسم انجام دهد. سفر محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی به پاکستان باعث گسترش و ارتقاء روابط صمیمانه دو طرف خواهد شد.

سفیر عربستان سعودی در پاکستان نواف احمد بن سعید المالکی به همراه صادق سنجرانی طی مصاحبه مطبوعاتی پس از افتتاح نمایشگاه عکس  روابط تاریخی دو کشور ، در اشاره به سفر بن سلمان به پاکستان از تاثیرات مثبت آن گفتند. صادق سنجرانی در بیانیه خود با اظهار این موضوع که پارلمان پاکستان خواهان یادگیری قوانین اسلامی و دیگر موارد از عربستان سعودی است خاطر نشان کرد که، ما به زودی هیئتی در این زمینه را به عربستان خواهیم فرستاد. وی از دعوت خود به شورای عربستان برای سفر به پاکستان خبر داد و افزود، ما از عربستان سعودی به منظور حفاظت از فرهنگ اسلامی سپاس گذار هستیم.

سنجرانی از سفر رئیس شورای عربستان به پاکستان خبر داد. ما از عربستان سعودی یاد خواهیم گرفت و بالعکس عربستان سعودی نیز از پاکستان قانون اساسی پاکستان را یاد خواهد گرفت. ما با افزایش و گسترش روابط دیپلماسی دو پارلمان، آن را به عنوان قدمی مثبت به اثبات خواهیم رساند.

رئیس سنای پاکستان از سفر خود به عربستان سعودی و بازدید از پایگاه مرکزی ائتلاف اسلامی خبر داد و خوشحالی خود از این موضوع که ژنرال راحیل شریف رئیس کل اسبق ارتش پاکستان راحیل شریف ریاست این ائتلاف اسلامی را بر عهده دارد نیز ابراز نمود. سفر بن سلمان به پاکستان موجب استحکام روابط دو کشور می شود. گفتنی است که عربستان سعودی تنها در یکی از پروژه های بندر گوادر مبلغ 15 میلیارد دلار را هزینه خواهد کرد که بابت این موضوع از حکومت عربستان سپاس گذاریم.

ارسال نظر

 
1