خبر فوری

 
 
صادق سنجرانی رئیس سنا پاکستان با سفیر چین گفتگو کرد
کد خبر :679822152

16:43 1400/03/17


برچسب ها : پروژه سی پیک, رئیس سنا پاکستان, سفیر چین, محمد صادق سنجرانی, ویروس کارونا,

محمد صدیق سنجرانی رئیس سنای گفت: 2021 از لحاظ روابط دو جانبه میان چین و پاکستان بسیار سال مهمی است


 

اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد صدیق سنجرانی رئیس سنای گفت: 2021 از لحاظ روابط دو جانبه میان چین و پاکستان بسیار سال مهمی است و دوستی میان پاکستان و چین نه تنها در سطح سیاسی بلکه در میان مردم دو کشور نیز وجود دارد وی این سخنان را هنگام دیدار با نانگ رینگ در اقامت گاه خود ایراد کرد.

وی همچنین گفت چین همیشه در هنگام مشکلات همراه پاکستان ایستاده است و دو کشور موضع مشترکی در مورد موضوعات مختلف جهانی دارند.

رئیس سنا گفت سرمایه گذاری چین در پاکستان به توسعه و رونق این کشور کمک خواهد کرد و به کمک پروژه سی پک پاکستان تبدیل به قطب اقتصادی در منطقه خواهد شد.

 وی افزود: سی پیک فرصت های بی شمار توسعه را برای دو کشور به ارمغان خواهد اورد همچنین فرصت های بی شمار شغلی و سرمایه گزاری توسط این پروژه ایجاد خواهد شد و به کمک آن سرعت ساخت و ساز و توسعه در پاکستان تسریع خواهد شد، وی گفت: همکاری بین پاکستان و چین یک همکاری استراتژیک و قوی است.

رئیس سنا همچنین گفت: پروژه سی پیک تاثیر بسیار خوبی بر اقتصاد پاکستان داشته است وی همچنین از چین بخاطر همکاری و کمک در زمینه ویروس کرونا تشکر کرده و گفت: با ارسال سریع واکسن کرونا توسط چین توانستیم جان بسیاری را حفظ کنیم وی ادامه داد: با افزایش همکاری میان دو کشور میتوانیم وضعیت دو کشور را بهبود بخشیم، سفیر چین گفت :پاکستان همیشه رابطه عشق و دوستی با چین را حفظ کرده است و ما به دوستی با پاکستان افتخار میکنیم.

ارسال نظر

 
1