خبر فوری

 
شیرین مزاری:در حال تلاش برای حل مسئله ربوده شدن شهروندان پاکستانی هستیم
کد خبر :2068820045

09:36 1397/07/17


برچسب ها : آمنه مسعود جنجوعه, پاکستان, ربوده شده,

موضوع گمشدگی اجباری(ربوده شدن) افراد اولویت اصلی دولت پاکستان است و ما در حال تلاش برای حل مسئله گمشدگی اجباری(ربوده شدن) شهروندان پاکستانی هستیم.


 

اسلام آباد:به گزارش راز نیوز به نقل از خبرگزاری دان،دکتر شیرین مزاری وزیر حقوق بشر دولت پاکستان در دیدار با آمنه مسعود جنجوعه دبیر انجمن دفاع از حقوق بشر و خدمات مردمی گفت:موضوع گمشدگی اجباری(ربوده شدن) افراد اولویت اصلی دولت پاکستان است و ما در حال تلاش برای حل مسئله گمشدگی اجباری(ربوده شدن) شهروندان پاکستانی هستیم.

آمنه جنجوعه نیز در این دیدار از فعالیت ها و تلاش های انجمن مردم نهاد خود گزارشی را به شیرین مزاری ارائه داد.

همچنین دکتر محمد علی شیخ مدیر مدرسه الاسلام ایالت سند نیز با دکتر شیرین مزاری وزیر حقوق انسانی دیدار و گفتگو کرد.

دکتر محمد علی شیخ در این دیدار پیشنهاد داد موضوع حقوق بشر به عنوان یک مبحث و واحد درسی در دانشگاه ها تدریس گردد.

دکتر شیرین مزاری نیز با استقبال از این پیشنهاد دکتر محمد علی شیخ گفت:برای تغییر شخصیت و تفکر،تعلیم و آموزش باید تغییر پیدا کند و ما آماده هرگونه همکاری ممکن در این زمینه هستیم.

وی گفت:ما در حال آماده سازی شرایط تحصیل دانشجویان خود در سطوح آموزش عالی هستیم و مطابق با اولویت ها در حال فعالیت هستیم، زیرا آموزش کلید موفقیت هست.

در ادامه این دیدار،دکتر محمد علی شیخ از وضعیت فعالیت ها و پروژه های در حال انجام برای بهبود شرایط دانشجویان گزارشی را به دکتر شیرین مزاری ارائه داد.

دکتر شیرین مزاری همچنین با اعجاز عالم وزیر ایالتی امور حقوق انسانی ایالت پنجاب دیدار و گفتگو کرد.

 در این دیدار دو طرف درباره موضوعات مرتبط با حقوق انسانی و وضعیت فعلی ایالت پنجاب بحث و گفتگو کردند و برای حفاظت هرچه بهتر از جان و مال شهروندان پاکستانی قول همکاری دادند.

ارسال نظر

 
1