خبر فوری

 
 
شیخ رشید وزیر کشور پاکستان در سفری یک روزه وارد کویت شد
کد خبر :1835185313

11:47 1400/03/09


برچسب ها : امیر کویت, پاکستان و کویت, سفیر کویت در پاکستان, شیخ رشید احمد, صدور روادید, وزیر کشور پاکستان,

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان شب گذشته در سفری یک روزه به منظور دیدار با امیر کویت و ابلاغ پیام ویژه نخست وزیر پاکستان به وی وارد کویت شد.


کویت: به گزارش راز نیوز| شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان شب گذشته در سفری یک روزه به منظور دیدار با امیر کویت و ابلاغ پیام ویژه نخست وزیر پاکستان به وی وارد کویت شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شیخ رشید احمد در بدو ورود به فرودگاه کویت توسط مقامات کویتی و سفیر پاکستان در کویت مورد استقبال قرار گرفت.

وزیر کشور پاکستان قرار است در جریان این سفر علاوه بر دیدار همتای کویتی خود با امیر کویت نیز دیدار و گفتگو نماید و نامه ویژه عمران خان نخست وزیر پاکستان را به وی تقدیم کند.

وزیر کشور پاکستان پیش از عزیمت به کویت در پیامی ویدئویی ابراز داشت: در جریان این سفر اجرای مجدد صدور روادید کویت برای شهروندان پاکستان نیز مورد رایزنی قرار خواهد گرفت.

وی افزود: در این سفر تصمیماتی در زمینه صدور مجدد ویزا برای افرادی که از سال 2010 و 2011 در کویت حضور دارند اتخاذ و توافقنامه ای نیز در این زمینه به امضاء خواهد رسید، تلاش ما این خواهد بود در زمینه کارگران پاکستانی نیز با مقامات کویتی به توافق برسیم.

لازم به ذکر است شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان چندی پیش از آغاز مجدد ارائه روادید به شهروندان پاکستانی خبر داد و گفت: از سال 2011 میلادی صدور روادید ورود به کویت برای شهروندان پاکستانی متوقف شده بود و ما در حال تلاش برای آغاز دوباره صدور روادید برای شهروندان خود هستیم.

 

ارسال نظر

 
1