خبر فوری

 
 
شیخ رشید: روابط تجاری پاکستان با ایران گسترش خواهد یافت
کد خبر :71939749

13:41 1399/12/03


برچسب ها : پاکستان و ایران, شیخ رشید احمد, مرز ایران و پاکستان, مرز تفتان, مرز میرجاوه, وزیر کشور پاکستان,

شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در بازدید از گذرگاه مرزی مشترک پاکستان و ایران در منطقه تفتان ایالت بلوچستان ابراز داشت: روابط تجاری پاکستان با ایران گسترش خواهد یافت و شرایط رفت و آمد میان دو کشور بیش از پیش تسهیل خواهد شد.


تفتان: به گزارش راز نیوز| شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان در بازدید از گذرگاه مرزی مشترک پاکستان و ایران در منطقه تفتان ایالت بلوچستان ابراز داشت: روابط تجاری پاکستان با ایران گسترش خواهد یافت و شرایط رفت و آمد میان دو کشور بیش از پیش تسهیل خواهد شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شیخ رشید احمد وزیر کشور پاکستان که به منظور بازدید از گذرگاه های مرزی مشترک با ایران در سفری 4 روزه به ایالت بلوچستان سفر نموده است، پس از بازدید از گذرگاه مرزی گبد_ریمدان با حضور در شهرستان چاغی ایالت بلوچستان از مرز تفتان_میرجاوه گذرگاه اصلی پاکستان و ایران و تاسیسات مرزبانی و گمرک بازدید نمود.

وی همچنین از عملیات حصارکشی مرز مشترک پاکستان و ایران و کمپ پزشکی برای زائران بازدید به عمل آورد، در این بازدید گزارشی در خصوص وضعیت رفت و آمد زائران و مسافران میان دو کشور به وی ارائه گردید.

وزیر کشور پاکستان در بازدید از گذرگاه مرزی تفتان با بیان اینکه سطح روابط تجاری میان پاکستان و ایران بیش از پیش گسترش خواهد یافت اظهار داشت: شرایط رفت و آمد در این گذرگاه را تسهیل خواهیم نمود.

وی افزود: تمامی امکانات لازم برای تامین امنیت ملی کشور را به کار خواهیم بست، در حال حاضر 40 درصد از عملیات حصارکشی میان مرز دو کشور به پایان رسیده است، عملیات حصارکشی میان دو کشور تا پایان سال جاری میلادی تکمیل خواهد شد.

وزیر کشور پاکستان در جریان این بازدید به مقامات مربوطه دستور داد: به منظور ایجاد شرایط بهتر برای زائران تسهیلات و امکانات موجود اقامتی و گمرکی گسترش و بهبود یابد.

ارسال نظر

 
1