خبر فوری

 
 
شکنجه و اذیت و آزار دختر بلوچ توسط نیروهای امنیتی پاکستان
کد خبر :877442481

17:38 1397/11/21


برچسب ها : ارتش پاکستان, افراد ربوده شده, بلوچستان, پاکستان, زامران,

نیروهای امنیتی در منطقه کسوئی روز پنجشنبه 18 بهمن بی بی مهرجان فرزند عبد الکریم را به همراه برادرش " فدا " ربودند. پس از آن امروز(یکشنبه) نیروهای امنیتی بی بی مهرجان را در حال زخمی در بازار شهر کسوئی به مردم تحویل دادند.


 

به گزارش راز نیوز، نیروهای امنیتی در منطقه کسوئی روز پنجشنبه 18 بهمن بی بی مهرجان فرزند عبد الکریم را به همراه برادرش " فدا " ربودند. پس از آن امروز(یکشنبه) نیروهای امنیتی بی بی مهرجان را در حال زخمی در بازار شهر کسوئی به مردم تحویل دادند. به علت  شکنجه و اذیت و آزار نیروهای امنیتی ، بی بی مهرجان به شدت زخمی شده و یک دست وی شکسته است. اهالی بازار بی بی مهر جان را به بیمارستان منتقل کردند. اما برادر وی تاکنون در دست نیروهای امنیتی می باشد.

طبق اطلاعات به دست آمده فدا یکی از شبه نظامیان بلوچ بود. چندی پیش وی دست از این کار کشیده و خود را تحویل نیروهای امنیتی داده بود.

لازم به ذکر است نیروهای امنیتی از چند روز پیش در حال عملیات در منطقه زامران ایالت بلوچستان هستند. این عملیات از بزرگترین عملیات نیروهای امنیتی در منطقه زامران به حساب می آید. که در این عملیات بالگردهای نظامی و تعداد زیادی از نیروهای زمینی شرکت دارند.

در این عملیات نیروهای امنیتی از مناطق تگران، بلیده و پروم از سه طرف قصد ورود به منطقه کوهستانی زامران را دارند. تمام راه های رفت و آمد زامران توسط نیروهای امنیتی مسدود شده و کسی حق ورود و خروج از منطقه را ندارد. طبق آخرین اطلاعت به دست آمده نیروهای امنیتی در مناطق ایشوئی، جالگی، شزاری دن و دشتک پایگاه های جدید خود را احداث کرده اند.

ارسال نظر

 
1