خبر فوری

 
 
شکنجه و آزار جنسی زندانیان یمنی در زندان های امارات
کد خبر :2056276164

21:32 1397/05/22


زندان بانان امارتی زندانیان یمنی را در فجیع ترین حالت شکنجه میدهند۔


 

شکنجه و آزار جنسی زندانیان یمنی در زندان های امارات

 

زندان بانان امارتی زندانیان یمنی را در فجیع ترین حالت شکنجه میدهند۔

به گزارش راز نیوز به نقل از الجزیره نیوز زندان بانان اماراتی همه حدود های انسانی را پشت سر گذاشتند۔

طبق این گزارش زندان بانان عمارات متحده در جنوب یمن افراد زندانی را به فجیع ترین حالت شکنجه میدهدند۔

این زندان بانان در شکنجه دادن خود همه حد ها را عبور کرده اند نا گفته نماند که در این زندان که در یکی از مناطق جنوب یمن واقع میباشد زندانی ها مورد شکنجه جسمی و جنسی قرا ر میگیرند ۔

طبق اطلاعات به دست رسیده سازمان های اطلاعاتی عمارات متحده در جنوب یمن یک زندانی را اداره میکند که در این زندان نه فقط زندانی ها مورد شکنجه جسمی قرار میگیرند بلکه این زندانی ها از سوی نیروهای نظٓامی عرب مورد شکنجه جنسی هم قرار میگیرند۔

در این زندان غیر ازشکنجه های غیر اخلاقی نظامیان عربی زندانی ها را با شوک های برقی و هچنین با فرو دادن آلات آهنی به جسم زندانی ها همه حدود انسانیت را عبور کرده اند۔

بعضی از زندانیان را در هوا معلق نگه داشته و آنها را با بد ترین حالت مورد آزار جنسی قرار میدهند۔ در این زندان هیچ یک از افراد زندان شده اجازه خواب ندارد هچنین جایگاه زندانی آنقدر تنگ است که زندانی ها نمیتوانند خودشان را حرکت دهند۔بعد از ضربه زدن با شلاق ها در زخمهای این زندانی ها نمیک پاشیده میشود۔

زندانی ها در این زندان غیر از شکنجه های جسمی و جنسی مورد شکنجه روحی مثل نداشتن مواقع نظافت و سرویس بهداشتی مورد اذیت قرار میگیرند۔

طبق گزارش بدست رسیده تا به حال ۴۹ افراد بخاطر شکنجه های فجیع در این زندان جان خود را از دست داده اند۔

از سوی دیگر دفتر حقوق بشر سازمان ملل متحد با صدور بیانیه ای  از شکنجه، آزار واذیت جنسی و تجاوز بر زندانیان یمنی که در زندان های امارات بسر میبرد خبر داده  گفته است که ما شدیدا با این واقعه مخالفیم و از آن اعتراض داریم.

ارسال نظر

 
1