خبر فوری

 
 
شورای همبستگی ملی پاکستان : جنایات در غزه و اشغالگری های اسرائیل بر بلندی های جولان قابل قبول نیست
کد خبر :1336624296

22:04 1398/01/10


برچسب ها : آمریکا, اسرائیل, بلندی های جولان, پاکستان, ترامپ, رژیم صهیونیستی, شورای همبستگی ملی پاکستان, فلسطین,

شورای همبستگی ملی پاکستان در بیانیه ای با محکومیت پذیرش یکجانبه حکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان از سوی ترامپ، چنین اقدامی را نقض آشکار قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل خواند.


 

به گزارش راز نیوز، طی انتشار بیانیه مشترک شورای همبستگی ملی پاکستان " ملی یکجهتی کونسل پاکستان"، فرزند رهبر این شورا ابوالخیر محمد زبیر، معاون ارشد ریاست " علامه سید ساجد علی نقوی " ، دبیر کل لیاقت بلوچ، حافظ عاکف سعید، پیر هارون علی گیلانی و معاون دبیر کل ثاقب اکبر به طور مشترک بر این امر که جنایات مداوم اسرائیل علیه مردم مظلوم فلسطین و بمباران پیاپی مناطق مسکونی، علامت سوالی برای وجدان جهانیان است، تاکید کرده و ابراز داشتند : توقع عدالت از آمریکایی که برای حمایت از اسرائیل از هرگونه اقدامی دریغ نکرده است، امری غیر عقلانی است. مردم و قدرت های جهانی هم اکنون با انجام وظایف انسانی خود، برای دستیابی به راه حلی مناسب در این زمینه، اقدامی قاطع انجام دهند.

در این بیانیه مشترک، با محکومیت پذیرش یکجانبه حکمیت اسرائیل بر بلندی های جولان از سوی ترامپ، ابراز داشته شد که این اقدام نقض آشکار قوانین بین المللی و منشور سازمان ملل است و مترادف با غلامی صریح دولت صهیونیستی است. جامعه اسلامی و وجدان جهانی این بی قانونی ها را به هیچ وجه نخواهد پذیرفت.

ارسال نظر

 
1