خبر فوری

 
 
شهریار آفریدی : پاکستان در حال مبارزه در بزرگترین نبرد برای انسانیت است
کد خبر :313934668

15:11 1397/08/29


برچسب ها : پاکستان, تروریست, تروریسم, جنگ, قربانی,

وزیر داخلی پاکستان شهریار آفریدی گفت : باید قربانیان خود در جنگ را به تمام جهان نمایش دهیم ، پاکستان درحال مبارزه در بزرگترین جنگ برای انسانیت است .


وزیر داخلی پاکستان شهریار آفریدی گفت : باید قربانیان خود در جنگ را به تمام جهان نمایش دهیم ، پاکستان درحال مبارزه در بزرگترین جنگ برای انسانیت است .ما نباید ببینیم که دنیا چه چیزی در رابطه به ما میگوید ، باید تنها به منافع خود نگاه کنیم . هر دولت و یا مقامی در گفتار خویش آزادی بیان دارد و هرچه بخواهد می تواند بگوید .

وزیر داخلی پاکستان شهریار آفریدی طی مصاحبه مطبوعاتی خود در اسلام آباد گفت : ما باید بازی کرکت بین المللی را وارد پاکستان کنیم ، به تمامی دنیا گفته ایم که ما قربانیان زیادی داده ایم . تیم سوپر لیگ پاکستان درحال اوج گرفتن است .دولت فدرال پاکستان به طور کامل از تیم سوپر لیگ حمایت خواهد کرد .

 

وی خاطر نشان کرد ، باید کاری کنیم تا جهان قربانی های ما را باور کند .پاکستان برای انسانیت در حال مبارزه در بزرگترین جنگ است .از طریق روابط دیپلماتیک باید بگوییم که خون قربانیان ما هدر نخواهد رفت . وی افزود ما در دنیا نیاز به تایید یا سند کسی نداریم .

ارسال نظر

 
1