خبر فوری

 
 
شهریار آفریدی : روابط پاکستان و ایران در آینده پایدار تر خواهد بود
کد خبر :1468089689

12:51 1398/03/27


برچسب ها : افغانستان, ایران, پاکستان, پناهندگان افغان, مذاکرات,

شهریار آفریدی یکی از سیاستمداران پاکستان به عنوان وزیر امور مرزی کشور طی بیانیه ای اعلام کرد که روابط پاکستان و ایران در آینده پایدار تر خواهد بود.


 

پاکستان : به گزارش راز نیوز ، شهریار آفریدی وزیر امور مرزی پاکستان اظهار داشت : پاکستان و ایران عمیقا از لحاظ تاریخی ، مذهب و فرهنگ ارتباط نزدیکی دارند و با افزایش روابط دوجانبه در آینده این روابط پایدار تر خواهند شد.

امروز شهریار آفریدی با حسین ذوالفقاری معاون وزیر کشور ایران در اسلام آباد دیدار کرد طی این دیدار در مورد بازگشت پناهندگان افغانی به داخل کشور براساس مذاکرات چهار جانبه به بحث و گفتگو پرداختند.

شهریار آفریدی در ادامه خاطر نشان کرد : علی رغم منابع محدود در داخل کشور ، پاکستان میزبان تعداد زیادی از پناهندگان افغانی می باشد. زمانی که سراسر جهان در حال قوانین نویسی جدید علیه پذیرش پناهندگان به داخل کشور می باشند تنها عمران خان نخست وزیر پاکستان این اجازه را به پناهندگان افغانی داد تا همانند شهروندان دیگر حساب بانکی در پاکستان ایجاد نمایند و همچون دیگر شهروندان زندگی کنند.

حسین ذوالفقاری در پی صحبت های آفریدی اظهار داشت : هیچ کشوری نمی تواند میان دولت پاکستان و ایران بد بینی و دشمنی ایجاد نماید و  هر دو کشور در طول سه دهه گذشته در حال میزبانی از پناهندگان افغانی به داخل کشور بودند و ما آماده هر گونه کمک به پاکستان هستیم.

ارسال نظر

 
1