خبر فوری

 
شهباز شریف: فرصت های گسترده ای درخصوص همکاری میان انگلیس و پاکستان در زمینه آموزش وجود دارد
کد خبر :1030010718

14:31 1401/05/29


برچسب ها : انگلیس, پاکستان و انگلیس, دانشگاه, دیدار, محمد شهباز شریف, مریم اورنگزیب, کمیسیون آموزش عالی,

پروفسور کوئینتون مک کلر معاون رئیس دانشگاه هرتفوردشایر انگلیس روز جمعه 28 مرداد (19 اوت) با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز | پروفسور کوئینتون مک کلر معاون رئیس دانشگاه هرتفوردشایر انگلیس روز جمعه 28 مرداد (19 اوت) با محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان در اسلام آباد دیدار و گفتگو کرد. همچنین در این ملاقات، مریم اورنگزیب وزیر رسانه و اطلاع رسانی پاکستان نیز حضور داشت.

در این دیدار، درمورد بخش آموزش عالی پاکستان بحث و بررسی صورت گرفت همچنین محمد شهباز شریف در ادامه این گفتگو بیان کرد: دولت پاکستان در حال انجام اقداماتی برای اصلاح بخش آموزش عالی و همسویی این بخش با استانداردهای بین المللی می باشد.

وی افزود: ارائه نوآوری در بخش فناوری اطلاعات، تسهیل نسل جوان در آموزش خدمات فناوری اطلاعات و ایجاد فرصت های برابر در آموزش عالی در کشور اولویت دولت است همچنین دولت قصد دارد برنامه ارائه لپ تاپ به دانشجویان را درخصوص کمک به کسب مهارت های فناوری اطلاعات از سر بگیرد.

نخست وزیر پاکستان در پایان این دیدار، گفت: فرصت های گسترده ای برای همکاری میان انگلیس و پاکستان در زمینه آموزش وجود دارد.

ارسال نظر

 
1