خبر فوری

 
شهباز شریف: سفر اخیر باعث افزایش همکاری استراتژیکی پاکستان-چین شد
کد خبر :1435977767

10:06 1401/09/17


برچسب ها : اسلام آباد, پاکستان و چین, پکن, روابط دوجانبه, سفیر چین, شهباز شریف, محمد شهباز شریف, نخست وزیر پاکستان, نونگ رونگ,

محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز چهارشنبه 16 آذر در دیدار با نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد، با یادآوری سفرش به کشور چین در نوامبر سال جاری میلادی، اظهار داشت این سفر باعث افزایش همکاری استراتژیکی پاکستان-چین شده است.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| محمد شهباز شریف نخست وزیر پاکستان روز چهارشنبه 16 آذر در دیدار با نونگ رونگ سفیر چین در اسلام آباد، با یادآوری سفرش به کشور چین در نوامبر سال جاری میلادی، آن را عامل تقویت بیشتر دوستی میان دو کشور عنوان کرد و گفت: این سفر همچنین باعث افزایش همکاری استراتژیکی پاکستان-چین شده است.

نخست وزیر پاکستان ضمن ابراز تاسف و عرض تسلیت از جانب مردم و دولت پاکستان درپی درگذشت رئیس جمهور سابق چین، گفت: وی دوست قابل اعتماد پاکستان بود که نبود او به شدت محسوس خواهد بود .

نخست وزیر پاکستان و سفیر چین در خصوص نتایج مهم سفر اخیر در سطح عالی رایزنی انجام داده و در این میان بر لزوم اجرای توافقات تفاهم و همکاری به دست آمده بین رهبری پاکستان و چین در پکن توافق کردند.

ارسال نظر

 
1