خبر فوری

 
 
شهباز شریف خواستار توقف حملات پهپادی و موشکی به عربستان سعودی شد
کد خبر :1400356309

18:38 1399/06/06


برچسب ها : پاکستان و عربستان سعودی, پهپاد نظامی, حزب مسلم لیگ نون, حمله موشکی, مجاهدان حوثی, محمد شهباز شریف,

به دنبال حملات پهپادی و موشکی مجاهدان یمنی علیه مواضع عربستان سعودی، رهبر حزب اپوزیسیون پاکستان در واکنشی به این اقدام ضمن محکوم نمودن آن خواستار توقف فوری اینگونه حملات علیه عربستان سعودی شد.


اسلام آباد: به گزارش راز نیوز| به دنبال حملات پهپادی و موشکی مجاهدان یمنی علیه مواضع عربستان سعودی، رهبر حزب اپوزیسیون پاکستان در واکنشی به این اقدام ضمن محکوم نمودن آن خواستار توقف فوری اینگونه حملات علیه عربستان سعودی شد.

بر اساس جزئیات منتشر شده، شهباز شریف رهبر حزب مسلم لیگ(ن) پاکستان طی بیانیه ای ضمن محکوم نمودن حملات پهپادی و موشکی علیه مواضع عربستان سعودی در جازان خواستار توقف فوری اینگونه حملات شد.

وی با تمجید از اقدام به هنگام پدافند هوایی عربستان سعودی در ناکام گذاشتن حملات پهپادی و موشکی مجاهدان حوثی ابراز داشت: امنیت، استقلال و تمامیت ارضی سرزمین مقدس حجاز برای هر مسلمان از جان خود ارزشمند تر است، حمله به عربستان سعودی به معنای حمله به جهان اسلام است، ما با ملت و دولت عربستان سعودی ابراز همدردی می کنیم.

لازم به ذکر است ائتلاف نظامی عربی به رهبری عربستان سعودی شامگاه پنجشنبه مدعی شد که یک فروند پهپاد یمنی را رهگیری و منهدم کرده است.

ارسال نظر

 
1