خبر فوری

 
 
شهادت یکی از شیعیان توسط ISI پاکستان
کد خبر :1583789081

16:25 1397/05/21


شهادت مظلومانه ی عالم برجسته ی شیعه توسط سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان ISI


شهید محمد حسن جوادی فرزند آیت الله حیدر علی جوادی از رهبران معروف شیعیان پاکستان

ایشان از شخصیت های معروف و پرآوازه ی پاکستان بودند. وی از طلاب حوزه ی علمیه قم نیز بودند که پس از یادگیری و کسب علوم و معارف اسلامی ، برای تبلیغ و ترویج این معارف و علوم اسلامی به کشور خود بازگشتند.

حدود 4 ماه پیش بود که سازمان اطلاعات پاکستان به نام ISI به خانه ی این روحانی شیعه یورش برده و وی را دستگیر کرد، پس از آن نیز خانواده ایشان هیچ نوع خبری از ایشان دریافت نکردند. درطی این 4 ماه با وی چه رفتاری شد، چه سوالاتی پرسیده شد یا کجا بودند را هیچ کس نمی‌داند.

ناگفته نماند که ایشان از بیماری قند و کلیوی به شدت رنج می بردند.و به دلیل فراهم نکردن امکانات درمان وی از سوی سازمان اطلاعات ، اوضاع جسمی ایشان پس از بازیابی وی به شدت بحرانی بود.

به گزارش راز نيوز حدود 4 ماه بعد، هفته ی گذشته حدود نیمه های شب، اهالی محل ایشان را جلوی درب منزلشان درحالی یافتند که بدنشان پر از زخم و جراحات بوده و به شدت ضعیف شده بود. ایشان را برای معالجه فورا به بیمارستان منتقل کردند، درحالی که خبر ها حاکی از آن است که بدن ایشان بسیار ضعیف شده و از داخل نیز به شدت زخمی شده بود.

حجة الاسلام محمد حسن جوادی، پس از گذشت چند روز در بیمارستان، امروز دار فانی را وداع گفتند.
گفته می شود که وی به دلیل شدت جراحات وارده و ضعف شدید جسمی ، در بیمارستان به درجه رفیع شهادت رسیدند.


ناگفته نماند که این برای بار اول نیست که اطلاعات پاکستان شیعیان را مورد ظلم خویش قرار می‌دهد.
این درحالی است که نوجوانان شیعه ای که درسال 2017 برای زیارت ائمه اطهار علیهم السلام به ایران و عراق آمده بودند نیز پس از بازگشت روبوده شدند و تابه حال نیز به خانه خود بازنگشته اند، درحالی‌که خانواده هایشان چشم به انتظار، منتظر بازگشت فرزندان خود هستند.
این درحالی است که ارتش پاکستان و سازمان اطلاعات پاکستان بر این باوراند که جوانان شیعه ای که از پاکستان خارج می شوند برای جنگ، به سوریه یا عراق می روند.

شیعیان مظلوم پاکستان از اقشاری هستند که علاوه بر اینکه حب وطن در سینه های خود دارند با تروریست های موجود در کشور نیز کماکان درحال درگیری هستند، اما این درحالی است که شیعیان در پاکستان بارها و بارها مورد هجوم و حمله ی دولتمردان، سیاست‌مداران ، تروریست ها و حتی سازمان اطلاعات پاکستان قرار گرفته اند.

 

 

 



چندی پیش نیز یکی از روحانیون مخلص و محب وطن به نام محمد حسن جوادی به دلیل آنکه فرزند وی از مدافعان حرم بود، توسط سازمان اطلاعات و امنیت پاکستان ISI ربوده شد، درحالی‌که خانواده ی وی از او هیچ اطلاعی نداشتند پس از 4 ماه وی را جلوی درب منزلشان درحالی یافتند که بدن وی پر از جراحات شدید و بی جان بود.

شیعیان پاکستان تا به حال برای حفظ جان و مال و ناموس خود و حتی برای برقراری امنیت در دسته ها و مجالس عزاداری خودشان به کمک هم دیگر از آن دفاع کرده اند.

ارسال نظر

 
1