خبر فوری

 
 
شهادت یک شیعه هزاره در پی تیراندازی عناصر تکفیری در کراچی
کد خبر :1536444674

16:25 1399/10/02


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, پلیس کراچی, تیراندازی, شیعیان پاکستان, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه,

در پی تیراندازی عناصر وابسته گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه(لشکر جنگوی) در منطقه منگو پیر شهر کراچی یک شهروند شیعه هزاره به نام به شهادت رسید.


کراچی: به گزارش راز نیوز| در پی تیراندازی عناصر وابسته گروه تروریستی تکفیری سپاه صحابه(لشکر جنگوی) در منطقه منگو پیر شهر کراچی یک شهروند شیعه هزاره به نام  به شهادت رسید.

بر اساس جزئیات منتشر شده، راکبان مسلح یک دستگاه موتورسیکلت ظهر امروز با تعقیب نمودن خودروی متعلق به یکی از شیعیان هزاره وی را در نزدیکی رستوران "اچانک" واقع در منطقه منگوپیر هدف حمله قرار دادند که در اثر آن سرشنین 35 ساله خودروی مذکور به نام خداداد در دم به شهادت رسید.

مرتضی تبسم رئیس پلیس منطقه مرکزی شهر کراچی در این خصوص گفت: طبق تحقیقات اولیه صورت گرفته حادثه مذکور از نوع ترور بوده و این متهمان پس از انجام عملیات ترور با نیروهای پلیس مواجه می شوند و پس از تلاش نیروهای پلیس برای متوقف نمودن آنها راکبان موتورسیکلت به تیراندازی پرداخته و موفق به فرار از منطقه می شوند.

 

در تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته مشاهده می شود که 2 فرد راکب موتورسیکلت یک خودرو را تعقیب می کنند و به محض متوقف شدن خودروی مذکور در ورودی کوچه و یافتن موقعیت مناسب با نزدیک شدن به خودروی مذکور مقتول را هدف تیراندازی قرار می دهند، مهاجمان بلافاصله پس از این اقدام پا به فرار از منطقه می گذارند، این اقدام باعث ایجاد هرج و مرج میان اهالی منطقه و سایه افکن شدن خوف و هراس میان مردم می شود.

ارسال نظر

 
1