خبر فوری

 
 
شهادت یک سرباز شیعه عضو گروه خدمات ویژه ارتش پاکستان در جریان درگیری با تروریست ها در منطقه کوهلوی بلوچستان
کد خبر :1704673338

11:09 1400/12/03


برچسب ها : اداره روابط عمومی ارتش پاکستان, ارتش پاکستان, شهرستان کوهلو, شیعه, شیعیان پاکستان, کراچی,

در جریان عملیات پاکسازی ارتش پاکستان در شهرستان کوهلو ایالت بلوچستان یک سرباز کماندوی شیعه عضو گروه خدمات ویژه(SSG) به شهادت رسید.


 

بلوچستان: به گزارش راز نیوز| در جریان عملیات پاکسازی ارتش پاکستان در شهرستان کوهلو ایالت بلوچستان یک سرباز کماندوی شیعه عضو گروه خدمات ویژه(SSG) به شهادت رسید.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان(ISPR) در بیانیه ای اعلام نمود: در تاریخ بیستم فوریه 2022(مطابق با یکم اسفند) به دنبال دریافت اطلاعات محرمانه مبنی بر حضور تروریست ها در مخفیگاهی واقع در نزدیکی شهرستان کوهلو، نیروهای امنیتی عملیات پاکسازی را در این منطقه آغاز نمودند.

طبق این بیانیه، نیروهای امنیتی ارتش پاکستان در این عملیات اقدام به محاصره مخفیگاه تروریست ها نمودند، اما تروریست ها با تیراندازی بی هدف از مخفیگاه خارج و برای فرار از محل تلاش نمودند، در جریان این تیراندازی و تبادل آتش میان دو طرف کاپیتان حیدر عباس در حین تعقیب و گریز تروریست به فیض شهادت نائل آمد، علی رغم آنکه این عملیات تلفات جانی برای تروریست ها در بر داشت اما آنان به مناطق کوهستانی اطراف گریختند.

اداره روابط عمومی ارتش پاکستان خاطرنشان کرد: عملیات نیروهای امنیتی برای نابودی تروریست ها تداوم خواهد داشت و ما اجازه نخواهیم داد آنان امنیت بلوچستان را به بازی بگیرند.

لازم به ذکر است فریضه نماز میت شهید کاپیتان حیدر عباس در مسجد و حسینیه خیر العمل واقع در منطقه انچولی شهر کراچی با حضور خیل کثیری از شیعیان منطقه و فرماندهان عالی رتبه نظامی ادا گردید. سپهبد محمد سعید رئیس مرکز فرماندهی ارتش در شهر کراچی نیز در این مراسم حضور داشت.

ارسال نظر

 
1