خبر فوری

 
 
شهادت شهروند مسن شیعه به دست عناصر گروه های تکفیری در دیره اسماعیل خان پاکستان
کد خبر :1454982021

12:14 1399/07/25


برچسب ها : افراد تکفیری, شیعیان پاکستان, عناصر تروریستی و تکفیری سپاه صحابه,

عناصر گروه های تروریستی تکفیری سپاه صحابه یک شهروند شیعه از اهالی دیره اسماعیل خان را به جرم نصب علم حضرت عباس(ع) در منزل خود با ضربات میله های آهنی و چماق به شهادت رساندند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| عناصر گروه های تروریستی تکفیری سپاه صحابه یک شهروند شیعه از اهالی دیره اسماعیل خان را به جرم نصب علم حضرت عباس(ع) در منزل خود با ضربات میله های آهنی و چماق به شهادت رساندند.

بر اساس جزئیات منتشر شده، این داستان از آنجایی آغاز شد که محمد حفیظ از شهروندان مسن منطقه قاضیون والی شهر دیره اسماعیل خان که به شغل روزنامه فروشی مشغول و از اقشار ضعیف جامعه بود، برای عرض ارادت خود علم حضرت اباالفضل العباس(علیه السلام) را در بالای بام خود نصب کرد.

به دنبال این اقدام محمد حفیظ برخی از عناصر تکفیری ساکن در محله، وی را وادار به پایین کشیدن علم حضرت عباس(ع) نمودند که با مقاومت محمد حفیظ روبرو شدند.

حوالی ساعت 21 الی 22 شنبه شب پس از آنکه اهالی خانواده محمد حفیظ برای شرکت در مجلس عزا به حسینیه حیدر شاه شیرازی واقع در همان محله رفته بودند، عناصر تکفیری با یافتن موقعیت مناسب با یورش به منزل محمد حفیظ وی را به وسیله میله های آهنی و چماق تا سرحد مرگ مورد ضرب و شتم قرار داده و بلافاصله از محل گریختند.

محمد حفیظ بلافاصله در وضعیت بسیار وخیم به بیمارستان دی اچ کیو منتقل گردید و پس از دریافت خدمات درمانی اولیه به مرکز آموزشی_درمانی مفتی محمود در دیره اسماعیل خان انتقال یافت، وی پس از 4 روز دست و پنجه نرم کردن با مرگ و زندگی دعوت حق را لبیک گفت.

گفتنی است پس از درج شکایت نامه در مرکز پلیس در خصوص حادثه مذکور، پلیس عاملان این حمله را بازداشت نمود اما با توجه به نفوذ بالای مهاجمان، تمامی این افراد به قید وثیقه آزاد شدند.

ارسال نظر

 
1