خبر فوری

 
شهادت سید یاور عباس فرد ربوده شده شیعه به دست گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان
کد خبر :997309955

16:55 1400/07/12


برچسب ها : FWO, افراد مفقود شده, تحریک طالبان پاکستان, تروریست های تحریک طالبان پاکستان, تیراندازی, سازمان کارهای مرزی, شیعه, شیعیان پاکستان,

گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان ضمن نشر ویدیویی از سید یاور عباس از افراد شیعه پاکستانی ربوده شده به دست تی تی پی، وی را به ضرب سه گلوله به قتل رساند.


خیبر پختون خوا: به گزارش راز نیوز| گروه تروریستی تحریک طالبان پاکستان ضمن نشر ویدیویی از سید یاور عباس از افراد شیعه پاکستانی وی را به ضرب سه گلوله به قتل رساند.

گفتنی است شهید سید یاور عباس ساکن منطقه میانوالی ایالت پنجاب و راننده سازمان کارهای مرزی FWO (سازمان مهندسی نظامی و یکی از فرماندهی های اصلی علم و فناوری ارتش پاکستان) که همراه 6 فرد دیگر 8 ماه قبل در فوریه سال 2021 میلادی توسط تروریست های تحریک طالبان پاکستان از منطقه تانک ربوده شده بود، پس از هشت ماه اسارت توسط این گروه تروریستی به شهادت رسید. در ویدیوی منتشر شده توسط تحریک طالبان پاکستان گفته شد درصورتیکه زندانیان این گروه تروریستی آزاد نشوند، مابقی اسرا نیز به بدترین وضع کشته خواهند شد.

 

 

به گفته منابع محلی، دیگر افراد همراه سید یاور عباس شامل دو مهندس، یک وکیل و یک اپراتور کامپوتر از وزارت بهداشت که ربوده شده بودند، آزاد شده اند. درحالیکه تی تی پی در این ویدیو خاطر نشان ساخت درصورتیکه افراد دستگیر شده آنها آزاد نشوند، بقیه اسرا را به قتل خواهند رساند که این امر باعث ایجاد نگرانی بین خانواده های افراد ربوده شده به دست تحریک طالبان پاکستان، شده است.

ارسال نظر

 
1