خبر فوری

 
شهادت دو فلسطینی در تظاهرات جمعه بازگشت
کد خبر :1146009326

14:56 1397/10/01


برچسب ها : رژیم صهیونیستی, فلسطین,

در پی حمله نظامیان رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سوی تظاهرات کنندگان ، 2 تن از فلسطینیان شهید و 40 تن دیگر نیز زخمی شدند.


 

در پی حمله نظامیان رژیم صهیونیستی و تیراندازی به سوی تظاهرات کنندگان ، 2 تن از فلسطینیان شهید و 40 تن دیگر نیز زخمی شدند.

طبق گزارش العالم، براساس گزارش وزارت بهداشت فلسطین در این رابطه گفته شده است که، در اثر تیراندازی نظامیان رژیم صهیونیستی بر 39 مین تظاهرات ' جمعه بازگشت '، 2 تن از مردم مظلوم فلسطین شهید و دست کم 40 نفر نیز زخمی شدند. قابل ذکر است که 2 خبرنگار و 4 امدادگر نیز شامل افراد زخمی شده هستند.

گفتنی است در اثر حملات نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی بر تظاهرات کنندگان ' بازگشت جمعه '، که این تظاهرات از تاریخ 10 فروردین سال جاری آغاز شده است، بیش از 250 فلسطینی شهید و دست کم 26 هزار نفر نیز تاکنون زخمی شده اند.

مردم فلسطین برای احقاق حقوق خود از تاریخ 10 فروردین 1397 شروع به بزرگترین تظاهرات به منظور بازگشت و شکستن محاصره نوار غزه آغاز کردند. مردم فلسطین با شرکت بیش از هزاران نفر در این تظاهرات شرکت می کنند.

هدف از انجام این تظاهرات محکوم کردن انتقال سفارت آمریکا به بیت المقدس و پایان دادن به محاصره غیر انسانی نوار غزه است.
رژیم صهیونیستی با محاصره نوار غزه، از ورود کمک های انسان دوستانه و دیگر اشیاء مهم نیز به نوار غزه جلوگیری می کند. این درحالی است که به دلیل محاصره رژیم صهیونیستی ، نوار غزه با کمبود شدید مواد غذایی، دارو و دیگر لوازم ضروری زندگی مواجه است.

ارسال نظر

 
1