خبر فوری

 
 
شهادت دبیرکل انجمن پاسبان عزا در کراچی
کد خبر :827178258

13:02 1400/12/22


برچسب ها : افراد مسلح ناشناس, تیراندازی, دبیرکل انجمن پاسبان عزا, سلمان حیدر, سند, شهادت, شیعه, شیعیان پاکستان, مجلس وحدت مسلمین, کراچی,

سلمان حیدر دبیرکل انجمن پاسبان عزا طی تیراندازی افراد مسلح ناشناس در نزدیکی مسجد نورانی واقع در منطقه انچولی شهر کراچی به شهادت رسید.


کراچی: به گزارش راز نیوز | سلمان حیدر دبیرکل انجمن پاسبان عزا طی تیراندازی افراد مسلح ناشناس در نزدیکی مسجد نورانی واقع در منطقه انچولی شهر کراچی به شهادت رسید.

دو موتور سوار ناشناس در منطقه مذکور 4 بار به سمت خودروی دبیر کل انجمن پاسبان عزا تیراندازی کردند که وی طی این تیراندازی زخمی شد.

افراد مسلح ناشناس پس از تیراندازی از منطقه فرار کردند و سلمان حیدر دبیر کل انجمن پاسبان عزا که برای مداوا به بیمارستان عباسی منتقل شده بود، به علت شدت جراحات در سن 39 سالگی به شهادت رسید. وی دبیرکل انجمن پاسبان عزا و متولی حسینیه خیرالعمل نیز بود.

پلیس اعلام کرد: سلمان حیدر در مقابل منزل خویش از خودرو پیاده شده بود که به سمت وی تیراندازی شد. ما شواهد را جمع آوری کرده و تحقیقات برای دستگیری مهاجمان ناشناس را آغاز کرده ایم.

اعضای مجلس وحدت مسلمین و دیگر احزاب پس از این حمله به بیمارستان عباسی رفتند. مجلس وحدت مسلمین شهادت سلمان حیدر دبیر کل انجمن پاسبان عزا را تلاش برای از بین بردن امنیت شهر کراچی عنوان کرده و اعلام کرد که این حادثه عملکرد سازمان های مجری قانون را زیر سوال می برد.

ارسال نظر

 
1